Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Panda niet meer te installeren op Windows 2003 *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een hele tijd panda gedraait op mijn computer met windows server 2003. nu zag ik dat er nieuwe vesies uit waren van panda en wou die dus installeren. de deinstallatie van panda verliep zonder problemen. maar het installeren ervan dat geeft de nodige problemen. wanneer de installatie bijna voltooid is geeft hij aan dat er een fout is opgetreden en dat er in het logboek een fout rapportage is achtergelaten. vervolgens word de installatie terug gedraaid.

in het log boek staat niks opgeslagen!
dus daar kan ik geen gegevens van geven

moet wel zeggen dat bij de eerste keer installeren hij vast liep en daarmee ook mappen van panda heeft achtergelaten. ik kon deze niet via het setup programma verwijderen. en ook niet via add en remove software (stond hij ook niet bij).

ik heb toen handmatig panda gerelateerde mappen verwijderd.

iemand een idee? mvg

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

panda niet meer te installeren!!!, schreeuw niet zo!!! ;) (Ik haal wat !!! weg).

Welke versie van Panda? http://www.pandasoftware.com/products/antivirus2007 geeft aan geen Win2k3 te ondersteunen.

En logfiles: weet je zeker dat je alle logfiles hebt gechecked (dus bijv. ook je eventlog) en dat je schrijfrechten hebt op alle relevante plaatsen?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Panda EnterpriSecure 2006

dit is de gene die ik had geinstalleerd als ik het goed heb heb helaas helemaal geen gegevens er meer van. en ik heb meerdere keren gecontroleerd of ze ook voor server 2003 geschikt zijn en dat zijn ze.

als ik thuis ben zal ik nog wel een keer de log files na kijken en of de schrijfrechten er zijn.

en zal niet meer zo schreeuwen zal me rustig houden hahah