Ik zit met het probleem dat windows de sidebar niet meer wil starten, niet in andere profielen, niet na reboots, zomaar ineens start het niet meer, ik had nog een andere pc met vista, dus ik dacht, ik kopieer de sidebar daarvan en plaats deze over de bestaande .exe in program files, dat werkte niet want ik kon het met geen mogelijkheid overschrijven, ik vond nog een stukje op internet over de settings ini file, daar kon ik helaas ook niets mee veranderen.
sidebar.exe draait niet, wil niet opstarten en ik krijg het ook niet draaiend als ik de aero interface uit zet.
ik kon best wat vinden over instabiele sidebars enz, maar dat waren allemaal oude berichten van beta versies, en dit is gewoon een legitieme ultimate OEM versie.
sidebar.exe draait niet, wil niet opstarten en ik krijg het ook niet draaiend als ik de aero interface uit zet.
ik kon best wat vinden over instabiele sidebars enz, maar dat waren allemaal oude berichten van beta versies, en dit is gewoon een legitieme ultimate OEM versie.