iTunes krijg gekochte muziek niet op iPod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruco88
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 14:51
Mijn eerste aankoop in de iTunes music store is geen succes. Ik probeer de nummers op mijn ipod te zetten, maar dit krijg ik niet voor elkaar. Steeds krijg ik deze error:
Sommige iTunes Store-bestanden in de iTunes-bibliotheek zijn niet naar de iPod ... gekopieerd, omdat de iPod nummers van maximaal vijf iTunes Store-accounts mag bevatten.
Het kan nooit dat er muziek op staat van zo veel accounts. Er is met 3 computers muziek op gezet en het kan dat er van de account van mij en van mijn vader gekochte muziek op staat.
Iemand ervaring met dit probleem? Koop ik mijn muziek kan ik het niet op mijn iPod zetten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-10 18:00
Wat heb je zoal al geprobeerd? is er muziek van anderen erop gezet misschien? Ipod uitgeleend ooit? Misschien even je ipod trashen en opnieuw je muziek erop zetten is ook een mogelijkheid... Staat de laatste update op je ipod? Even van alles proberen zou ik zeggen

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:18
Check anders bij Apple support zelf, misschien is het toch een terecht melding?

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaguy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-01-2023

blaguy

Computer says no...

Is het een idee om de nummers via een al gebruikt acount op je Ipod te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruco88
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 14:51
Sorry voor de late reactie ik ben tussendoor op vakantie geweest. Ik heb de muziek meegenomen door eerst op cd te branden en dan weer te rippen naar mp3. Dit is natuurlijk verre van ideaal en komt de kwaliteit van de muziek niet ten goede.
Ik heb gelukkig wel de oorzaak en een oplossing gevonden. I.v.m. de policy geen uitgebreide uitleg maar het had er mee te maken dat ik alle iPod games er op had staan. Deze had ik echter via een andere weg dan de gekochte muziek :o .