Ik heb vandaag een zeer positief gesprek gehad met Polteq. Ze komen woensdag met een aanbieding. Zijn er hier mensen die al werken bij Polteq en hun ervaringen hier kunnen plaatsen?
bla-di-bla
bla-di-bla
bla-di-bla
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Kun je over alledrie wat meer vertellen?Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 08:46:
Ben zelf werkzaam bij Polteq. Aan wat voor mogelijkheden denk je zelf. Opleiding mogelijkheden, werken in buitenland of de doorstroom mogelijkheden.
[ Voor 7% gewijzigd door PsychoHellDude op 03-04-2008 11:48 ]
canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200
Verwijderd
Verwijderd
Timmai17 of iemand anders: wat voor sollicitatietesten waren dat dan? Kun je er meer over vertellen. Ik denk erover om daar te solliciteren. Ik weet van de testen bij Sogeti bijvoorbeeld, is het iets vergelijkbaars? Tips om je voor te bereiden op dergelijke tests?Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:03:
Ik heb die sollicitatietesten gedaan, en helaas niet voldoende gescoord, maar het is zeker een zeer interessant bedrijf.
Verwijderd
algemene IQ testen, figurenreeksen, getallenreeksen. Behoorlijk pittig., vooral doordat er weinig tijd voor staat. Dus moeilijke opgaven & tijdsdrukVerwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:30:
[...]
Timmai17 of iemand anders: wat voor sollicitatietesten waren dat dan? Kun je er meer over vertellen. Ik denk erover om daar te solliciteren. Ik weet van de testen bij Sogeti bijvoorbeeld, is het iets vergelijkbaars? Tips om je voor te bereiden op dergelijke tests?
Verwijderd
Bedankt voor je antwoord Timmai17. Figurenreeksen en getallenreeksen ken ik, maar wat bedoel je met algemene IQ testen? Kun je iets specifieker zijn?Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:39:
[...]
algemene IQ testen, figurenreeksen, getallenreeksen. Behoorlijk pittig., vooral doordat er weinig tijd voor staat. Dus moeilijke opgaven & tijdsdrukJe moet een HBO+ score halen om door te gaan. Maar de recruiter vertelde mij dat als je veel oefent je 'het' eerder ziet, dus vooral veel oefenen op die reeksen.
Verwijderd
Oh ik bedoelde Algemene IQ testen als in figuren en getallenreeksenVerwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:00:
[...]
Bedankt voor je antwoord Timmai17. Figurenreeksen en getallenreeksen ken ik, maar wat bedoel je met algemene IQ testen? Kun je iets specifieker zijn?
Linux aanhanger!
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Loev op 03-08-2010 16:53 ]
@Loev: Nog een flinke *schop*, maar hoe was je gesprek? Hoe heb je het ervaren?Loev schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:51:
Geweldige schop maar ik wilde weten of er nog nieuwe ervaringen zijn.
Bekende van mij heeft bij Polteq een gesprek gehad en hij zei dat ze zichzelf toch wel erg goed vinden. De mensen zijn erg trots dat ze mensen in dienst hebben die aan het nieuwe TMAP boek hebben meegeschreven. Ik heb volgende week een gesprek. Laat wel weten wat mijn ervaring was.
Het viel mij op dat ze mijn cv op monsterboard echt hebben gelezen en dat is al een grote plus.
Thanks. Interessant. Ben erg benieuwd hoe het verder verloopt. Zoals gezegd gaat het om een junior functie, dus het "beste van het beste" ben ik sowieso (nog) nietLoev schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:59:
Ik zag toevallig net je topic schop
Gesprek was positief. Ik had het gesprek met de regiomanager, iemand die ook echt getest heeft. Dat praat sowieso makkelijker dan met iemand van P&O. Ze willen uitstralen dat ze de beste zijn op het test gebied en jij moet dat dus ook uitstralen. Ze willen alleen de beste van de beste aannemen.
Zoals ik zei was het gesprek goed maar geen vervolg vanuit beide kanten. Ik wilde toch wat anders. Succes met je gesprek.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq