Onder Vista heb ik UAC uitgeschakeld omdat ik mezelf administratorvaardig genoeg acht
Er verschijnt dan echter een rood kruisje in de systemtray met een melding dat UAC uitstaat. Als ik dan naar Windows Security Center ga en klik op 'Change the way Security center alerts me' kan ik alleen kiezen om notificaties voor álle items wel of niet te laten zien (alles of niks). Onder XP kon je dat wel per onderdeel instellen. Maw. dat je dus apart kunt instellen of je voor alleen de firewall, virusscanner, auto updates e.d. een melding laat zien.
Wat ik nl. wil is dat windows nog wel in de gaten houdt of mijn virusscanner up to date is en of mijn firewall nog draait. Hij hoeft alleen niet te checken of UAC aan staat, want dat heb ik zelf uitgezet. Iemand een idee of dit kan?
Wat ik nl. wil is dat windows nog wel in de gaten houdt of mijn virusscanner up to date is en of mijn firewall nog draait. Hij hoeft alleen niet te checken of UAC aan staat, want dat heb ik zelf uitgezet. Iemand een idee of dit kan?