Als ik Windows2000 opstart, dan staat mijn Refresh Frequency ALTIJD op 60Hz met 1600x1200. Ik kan hem dan in Windows wel weer op 75hz zetten. Dan geeft hij eerst 3 'gespleten' beelden die erg trillen:?. Als ik dan mijn monitor aan en uit doe doet hij gewoon en staat hij op 75Hz. Op zich geen ramp zo. Maar dit moet toch ook anders kunnen? Vind dit zo wel een beetje lomp! Ik heb drivers van www.iiyama.com gedowload, maar dat mocht niet helpen. Iemand die wat weet hierover??????
Verwijderd
Probeer eens andere vga-drivers.
Ik heb ook een IIyama 450PRO en heb daar geen problemen mee. Ik heb weliswaar een G400 32MB, maar met jou kaart moet het ook goed kunnen natuurlijk.
Als dat niet helpt, probeer dan eens een andere vga-kaart of een andere monitor.
Ik heb ook een IIyama 450PRO en heb daar geen problemen mee. Ik heb weliswaar een G400 32MB, maar met jou kaart moet het ook goed kunnen natuurlijk.
Als dat niet helpt, probeer dan eens een andere vga-kaart of een andere monitor.
Ik ga sowieso nog upgraden binnenkort naar een gf2mx of gts kaartje. Ik wacht wel ff tot ik dat kaartje heb, en probeer het dan wel weer. Ik had er niet eens aan gedacht dat het wel eens aan mijn video-drivers zou kunnen liggen!!