Toon posts:

Hardware kopen in Duitsland ?

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is er hier iemand die wel eens hardware heeft gekocht in Duitsland? Is het daar goedkoper? Heeft iemand ook een (hyper)link naar de website van een goedkope winkel aldaar?

Het is zomaar een ideetje, omdat ik, nu ik ga verhuizen, dichtbij Duitsland kom te wonen.

Groeten, zteph

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
Hiero iemand,
ik woon in Emmen, dichtbij Dld.

Ik ben 2 keer naar www.licomp.de
geweest.

1 keer voor mobo + cpu en
1 keer voor Monitor van Belinea.

Was toen iets goedkoper, maar als ik de prijzen nu omreken van licomp dan scheelt het weinig/niets, of juist duurder.

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Mijn ouders wonen in Limburg, daarom ben ik 2x naar Aken geweest voor hardware. Bij:
www.aha-computer.de www.computer-cash-carry.com

zijn beide ongelooflijk dozenschuivers, slechts een balie in de zaak...

Zijn redelijk goedkoop, ik heb er 1 jaar geleden een HP printer gekocht, die was toen 100,- goedkoper dan in NL en HP biedt gewoon garantie. Verder een keer Voodoo2 kaart voor iemand opgepikt voor 100,-.

https://www.strava.com/athletes/10490675

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
alleen hebben ze bij computer cash carry bijna nooit iets op voorraad en moet je nog eens terug :( . Maar ze zijn idd wel lekker goedkoop. Nu hebben ze de elsa erazor x voor nog geen 300 mark. Cheap!

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:02

StratoFarmer

Anke :*

er is een klein voordeel doordat je daar 1,5% minder belasting betaald. verder zou ik het niet weten.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Vantevoren wel ff bellen he, Bjorn, anders rij je voor nop nach die Heimat, da's een beetje zonde...

https://www.strava.com/athletes/10490675

• kross
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik bestel vaak bij www.computer-profis.de , is een goede leverancier. Staat ook altijd met advertenties in de duitse C't. <- dat is het beste pc blad dat ik ken, echt voor tweakers. (de nederlandse is gewoon een kopie een maandje later)

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-07 09:37

MF

Take a Seat

ik koop het bij www.km-elektronik.de ook zeer goedkoop ook advertenties in de duitse C't. <- dat is het beste pc blad dat ik ken (en ik ook), echt voor tweakers. (nog zoiets de c't uit duitsland is beter dan de nederlandse versie een keer zo dik en bijna een keer zo goedkoop en een keer zo slim)

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

is er gewoon geen duitse pricewatch? :)
Pagina: 1