soms word de score niet correct weergegeven, is dit nu een bug of heeft dit een betekenis die ik nog niet ken... heb balkje bevat dan geen enkele groene of rode indicator...
WTF
Waar heb je het over
Waar heb je het over
A Soldiers manual and a pair of boots.
welke score
plaats eens een link
geef duidelijk aan WAT er niet goed is (dus verhaaltje)
lees daarbij dit ook eens door:
Het algemeen beleid #topicplaatsen
wat ik gok dat jij bedoelt is dat het balkje rechts van een reactie op een item op de frontpage (<-- kijk das info) geen beoordeling heeft. (hij is dan grijs)
Dit is echter correct.
Als je leest zie je ook staan: 'nog niet gemoddereerd'
plaats eens een link
geef duidelijk aan WAT er niet goed is (dus verhaaltje)
lees daarbij dit ook eens door:
Het algemeen beleid #topicplaatsen
wat ik gok dat jij bedoelt is dat het balkje rechts van een reactie op een item op de frontpage (<-- kijk das info) geen beoordeling heeft. (hij is dan grijs)
Dit is echter correct.
Als je leest zie je ook staan: 'nog niet gemoddereerd'
[ Voor 39% gewijzigd door BasieP op 06-07-2007 18:07 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Ik dacht dat tweakers geen glazen bol hadden? Kennelijk had ik het foutHahn schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 18:19:
Als de blokjes grijs zijn is de reactie nog niet beoordeeld.
Ik neem aan dat tuxdapinguin de reacties op articles bedoelt?
Sherlocksajoku schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 18:22:
[...]
Ik dacht dat tweakers geen glazen bol hadden? Kennelijk had ik het fout
Ik neem aan dat tuxdapinguin de reacties op articles bedoelt?
Het was mij ook opgevallen dat het scorevakje leeg is wanneer een reactie nog niet gemodereerd is. Goede zaak ivm met het nieuwe stelsel waar je niet domweg een punt plus of min doet maar het niveau moet kiezen wat jij het juiste eindniveau vind.
[ Voor 26% gewijzigd door Jesse op 06-07-2007 20:35 ]
Is dat nieuw? Volgens mij was dat voorheen niet zo. Het viel mij namelijk ook al op.Hahn schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 18:19:
Als de blokjes grijs zijn is de reactie nog niet beoordeeld.
Dat is inderdaad nieuw, zoals dat ook staat vermeld in plan: Development changelog juli 2007
. Daar wordt namelijk gelinkt naar 0002416: Geen verschil tussen neutraal en ongemodereerd, waarin * Femme het volgende aangeeft:
Ongemodereerde reacties zijn vanaf heden herkenbaar aan een scoreindicator met twee donkergrijze balkjes.
Hmm, ik kende die hele .plan niet. Goed om te weten dit
Pagina: 1