Op zoek naar klein schermpje

Pagina: 1
Acties:

• Ancipital
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-11-2025
Bij ons op de gang staat mijn crea-bea studentikoze servertje; een P3 500 met 768 RAM en enkel 2 hd's, maar zonder casing (mobo ligt veilig op een plank tussen de trap naar boven + beneden, enige veiligheid is met dank aan antistatische zakjes.. hi hi), en is druk met internet delen, samba, dns, lan email, zelf gopher (grin) en nog wat leuke dingen. Het beesje draait debian en is nu nog compleet headless. Vandaar dat ik op zoek ben naar een heel klein beeldschermpje, van een inch of negen.. Hebben jullie nog tips daarvoor? 8)

Fototjes van mijn server:

http://i.w00f.eu:70/images/Artemis2.jpg
http://i.w00f.eu:70/images/Artemis3.jpg

..of via gopherspace }:O
gopher://i.w00f.eu/I/images/Artemis2.jpg
gopher://i.w00f.eu/I/images/Artemis3.jpg

Laat je overigens niet misleiden door die gammele Linksys. Het enige dat-ie doet is dienen als switch.. O-)

Greetz,
-void

[ Voor 6% gewijzigd door Ancipital op 06-07-2007 17:28 ]

• DDC
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 02:05

DDC

Ik zou gewoon of ergen een oud CTR scherm vandaan halen of werken via RealVNC ofzo

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-07 17:52

Caveman

whahoehaha

ebay, marktplaats of misschien wel vraag en aanbod op tweakers.net ?
Trouwens linux is toch bij voorbaat geschikt om vanaf afstand in te loggen ?

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• mieJas
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

offtopic: Zie ik daar een Quantum Bigfoot?

Yes, but no.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb hier een 10" TFTtje staat, 800*600 reso dus prima bruikbaar voor wat simpel serverwerk. Ding is van TVS, maar wordt onder meerdere namen verkocht ben ik al achter, maar zoek daar eens naar.

[offttopic]
Waarom in godesnaam realtek kaartjes in een server en geen 3com/intel dingen?

[ Voor 19% gewijzigd door TERW_DAN op 07-07-2007 19:05 ]

• mieJas
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

Terw_Dan schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 19:04:
Waarom in godesnaam realtek kaartjes in een server en geen 3com/intel dingen?
Het is voor ... wat ... 10 computers maximum? Het moet niet dienen als backbone van KPN.

Yes, but no.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

mieJas schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 19:10:
[...]

Het is voor ... wat ... 10 computers maximum? Het moet niet dienen als backbone van KPN.
Dan nog, juist op een p3 500je kan me voorstellen dat je geen realteks wilt die gigantisch veel van je cpu vragen.

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:15
Eens even een bugreport indienen. Erg slecht dat React geen href maakt van gopher- urls :P.

Ander punt: Gebruik die antistatische zakjes niet om je elektronica te beschermen. Die zakjes zijn geleidend en kunnen daardoor voor kortsluiting zorgen. Die zakjes zijn bedoeld voor om antistatisch te zijn voor vervoer, niet om te gebruiken terwijl de apparatuur in gebruik is.

Antwoord op je vraag: Misschien een PS one schermpje gebruiken, mits je videokaart het kan: [HOWTO] ps one lcd in pc.

Wat is er trouwens gammel aan een Linksys? Ik heb minder problemen met mijn Linksys WRT54G dan een kennis heeft met haar SMC wireless router, al valt dat tegenwoordig ook wel weer mee :).

[ Voor 15% gewijzigd door Jaap-Jan op 07-07-2007 20:41 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:36
Loop es een plaatselijke kringloopwinkel binnen, staan hier en daar nog wel es halfrotte CRT'tjes voor 5 euri. Daarbij staan er op marktplaats genoeg CRT's die je zo af kunt halen...
Pagina: 1