Ik heb de vraag gekregen of het mogelijk is om 3D objecten, gemaakt in Cinema 4D (of een andere 3D tool zoals 3DsMax), te visualiseren op een webpagina.
Op zich lijkt me dit niet zo'n probleem, want je zou het 3ds object kunnen inladen via Flash en het op die manier visualiseren. Maar het moet ook mogelijk zijn om deze 3D objecten te kunnen aanpassen. Niet alles moet mogelijk zijn natuurlijk, maar het zou bijvoorbeeld wel mogelijk moeten zijn om een 3D persoon aan te passen, vb: 1 arm verticaal, de andere horizontaal.
Ik heb al eens zitten zoeken naar 3D engines in Flash, maar heb nog niet dadelijk iets nuttigs kunnen vinden.
Wat moet er dus mogelijk zijn?
- 3ds object inladen
- State van het object aanpassen
- Deze state bewaren (of enkel de coördinaten)
Misschien zijn er wel betere manieren om dit te doen?
Op zich lijkt me dit niet zo'n probleem, want je zou het 3ds object kunnen inladen via Flash en het op die manier visualiseren. Maar het moet ook mogelijk zijn om deze 3D objecten te kunnen aanpassen. Niet alles moet mogelijk zijn natuurlijk, maar het zou bijvoorbeeld wel mogelijk moeten zijn om een 3D persoon aan te passen, vb: 1 arm verticaal, de andere horizontaal.
Ik heb al eens zitten zoeken naar 3D engines in Flash, maar heb nog niet dadelijk iets nuttigs kunnen vinden.
Wat moet er dus mogelijk zijn?
- 3ds object inladen
- State van het object aanpassen
- Deze state bewaren (of enkel de coördinaten)
Misschien zijn er wel betere manieren om dit te doen?