Toon posts:

md 8080...

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik krijg binnenkort de md8080 van mijn pa en ik vraag mij een paar dingen af...
Ik game wel graag maar kan het nu niet op dat ik met brol zit =D
(pentium 3 800mhz -_- 7 jaar oud!!! prehistorie...?)

ik ben ook niet een echt goed met pc's al zou ik het wel willen, maar ik kan nu niet echt veel doen met wat ik nu heb...

md8080:
Hoe krijg ik die hitte naar omlaag binnen de case?
nieuwe case kopen?
Aangezien de vele problemen met de videokaart zou ik die ook willen vervangen liefst 256mb grafische kaart van radeon iemand een idee?
Ook zou ik nieuwe ram willen insteken, zou ik er dan bij insteken of die dat er nu inzit eruit halen en volledig nieuwe pakken?

en liefst onder de 200€ blijven ;-)

help mij uit de nood =D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2007 16:39 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Probeer eens begrijpelijke taal te posten. Ik heb een vaag vermoeden waar je het over zou kunnen hebben maar dit lijkt nergens op.

ARME AOW’er

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Niet zo heel moeilijk toch? hij heeft een md8080 en heeft een aantal vragen.

Voor zowel videokaart en geheugen moet je weten welk type moederbord in die kast zit. Waarschijnlijk staat dat in het boekje wat je erbij hebt gekregen. Daarin kan je zien wat hij aan kan en kan je zien of er genoeg ruimte is om er een geheugen reepje bij te zetten.

Dus je zou even type moederbord in je topic erbij kunnen zetten dan is het makkelijker om te zien wat je kan verbeteren.

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

maxtz0r schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 16:43:
Niet zo heel moeilijk toch? hij heeft een md8080 en heeft een aantal vragen.
Dat begrijp Guardian Angel heus wel, maar z'n taalgebruik en dergelijke is toch :'(
In ieder geval ver onder de maat, van wat ze hier op the Gathering of Tweakers verwachten!!

@ Hieronder: met jou d:)b

[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 06-07-2007 16:51 ]

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

CLB schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 16:45:
[...]
Dat begrijp Guardian Angel heus wel, maar z'n taalgebruik en dergelijke is toch :'(
In ieder geval ver onder de maat, van wat ze hier op the Gathering of Tweakers verwachten!!
Ik ben inderdaad niet van gisteren... figuurlijk alleen maar helaas. :)

Maar zo open je geen topic. Hulpvaardig zijn stopt op het moment dat ik eerst moet gaan piekeren wat er staat. Iemand die zelf weinig aandacht aan zijn posting besteedt, krijgt (van mij) net zoveel aandacht terug.

ARME AOW’er

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:10

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Zoals je allicht gemerkt hebt stellen we het hier op prijs als er 1) in leesbaar Nederlands gepost wordt, 2) dat je volledige specificaties geeft en 3) dat je voordat je een topic opent zelf aan de slag bent gegaan - en dat in je topic terug te zien is.

Helaas geen van drieen hier het geval.

Paar tips: GoT Huisregels

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.