Onlangs heb ik Vista Ultimate 64 geïnstalleerd. Nu wil graag Cisco VPN Client installeren, maar krijg tijdens de installatie error 1721: "There is a problem with this Windows Installer package. A program required for this install to complete could not be run. Contact your support personnel or package vendor."
Als ik de standaard Windows VPN tool gebruik, krijg ik geen verbinding. Ook niet met de windows firewall uit, en ook niet als ik de juiste poort open in m'n router (een linksys WRT54GL)
Na een tijdje googelen ben ik er achter gekomen dat er mogelijk een probleem is met de Windows Installer. Goed, even kijken op de MS site. Dan kom je er achter dat er een workaround is voor dit probleem bij het verwijderen van software, terwijl ik juist software wil installeren.
Wat heb ik al geprobeerd:
-gezocht hier op GoT
-antivirus sotfware uitgezet tijdens install
-windows installer opnieuw geregistreerd (via command prompt)
-system file checker uitgevoerd
-.NET Framework 2.0 geinstalleerd, werkt niet op een 64 bits OS
-Firewall uitgeschakeld
-Poort geopend (poort 1723)
Iemand nog een idee?
Als ik de standaard Windows VPN tool gebruik, krijg ik geen verbinding. Ook niet met de windows firewall uit, en ook niet als ik de juiste poort open in m'n router (een linksys WRT54GL)
Na een tijdje googelen ben ik er achter gekomen dat er mogelijk een probleem is met de Windows Installer. Goed, even kijken op de MS site. Dan kom je er achter dat er een workaround is voor dit probleem bij het verwijderen van software, terwijl ik juist software wil installeren.
Wat heb ik al geprobeerd:
-gezocht hier op GoT
-antivirus sotfware uitgezet tijdens install
-windows installer opnieuw geregistreerd (via command prompt)
-system file checker uitgevoerd
-.NET Framework 2.0 geinstalleerd, werkt niet op een 64 bits OS
-Firewall uitgeschakeld
-Poort geopend (poort 1723)
Iemand nog een idee?