Toon posts:

WMP10 film afspelen doet raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede middag tweakers

Ik heb gisteren een leuk filmpje gemaakt met mijn digitale camera.

Het probleem is nu dat als ik het op de computer zet en het filmpje bekijk hij niet het echte aantal seconden weer geeft als dat het filmpje is.. VB:

Het filmpje duurt 18seconden en hij geeft in WMP10 maar aan dat hij 6 sec duurt. Hij speelt dan wel de volledige 18seconden af. Het probleem is nu dat als ik het filmpje wilt bewerken in Windows Movie Maker en de optie kies: Importeren in Collecties, en mijn filmpje dus kies; het filmpje daar wel maar 6seconden afspeel inlpaats van 18seconden.

Het bestand is 20mb en als je het bestandstype: Audio-/videobestand van Windows Media aanmaak met Windows Movie Maker dus, word het filmpje maar 2mb ofzo... Maar als ik niet het volledig filmpje omgezet krijg heeft dit geen zin.

Ik heb meerdere filmpjes gisteren gemaakt met mijn camera en bij sommige filmpjes heb ik dit probleem, bij sommige dus ook niet.

Ik vind dit een erg storend probleem en kon via internet niet tot een oplossing komen...

Zou iemand mij misschien verder kunnen helpen?
Alvast hartstikke bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2007 14:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-07 00:24

Comgenie

Soms heb je dat

Ken het probleem, WMP schijnt er vaker last van te hebben, Windows Movie Maker maakt ook gebruik van WMP dus die heeft ook gewoon hetzelfde probleem. Het beste zou ik gewoon een third party convert tooltje zoeken en downloaden, er zijn er vast een hoop te vinden op internet freeware, die het convert naar een ander formaat, .mpeg, .avi met andere codecs, wmp, etc. Dan zou je er gewoon prima mee moeten kunnen werken.

No animals were harmed in the making of this comment.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie.

Ik heb mijn Avi naar MPEG omgezet, niks is er veranderd. Hij speelt 18seconden af terwijl die zegt maar 6sec af te spelen...

Ik heb hem naar DVD omgezet en daar doet die het wel goed mee, 18sec speelt die af en geeft ook aan dat die 18sec duurt. Alleen het nadeel is dat ik een DVD niet in Widows Movie Maker kan openen :(

Ik kijk even of ik weer van DVD naar een Avi kan gaan :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2007 12:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt !!! :D:D:D Als het filmpje klaar is zal ik een link naar youtube plaatse O+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2007 12:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
http://www.youtube.com/watch?v=T6BbUzBVpgE kijkse !! :*) Reageer maar wat je ervan vind :P

Verwijderd

Topicstarter
Topic mag dicht....
Pagina: 1