[Citrix] Office Compatibility Pack op een terminal server

Pagina: 1
Acties:

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-01 17:22
Hier op het netwerk werken we met Office 2003 (50 users). Onze klanten mailen ons wel eens documenten gemaakt in Office 2007. Nu heeft MS daar een fijn Office Compatibility Pack voor gemaakt, maar op de MS site staat hierover niets over de combinatie met een Terminal Server.

Heeft iemand dit pack al op een terminal server geinstalleerd en zo ja, wat waren je bevindingen.

(jaja, Google en Technet gebruikt).

How to use earlier versions of Excel, PowerPoint, and Word to open and save files from 2007 Office programs

[ Voor 4% gewijzigd door TheSiemNL op 06-07-2007 14:29 ]

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-02 15:49

mutsje

Certified Prutser

Ik zou zeggen zet het op een testserver of richt een desktop tijdelijk in als terminal server installeer Office2003 erop en de compatibility pack. Ik denk persoonlijk niet dat je problemen krijgt omdat het een toevoeging op Office 2003 is en daarom zal het waarschijnlijk multiuser compliant zijn. Maar test het en je weet het. Laat het resultaat nog wel even weten :)

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-01 17:22
mutsje schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 14:10:
Ik zou zeggen zet het op een testserver of richt een desktop tijdelijk in als terminal server installeer Office2003 erop en de compatibility pack. Ik denk persoonlijk niet dat je problemen krijgt omdat het een toevoeging op Office 2003 is en daarom zal het waarschijnlijk multiuser compliant zijn. Maar test het en je weet het. Laat het resultaat nog wel even weten :)
hehehe, om niet zelf het wiel te gaan uitvinden wacht ik nog even of er iemand anders is die het al getest heeft.

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:47

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Tja heb het nog niet op een terminal server geinstalleerd, maar wel op een werkplek.

Ik zou als eerst gewoon vragen aan de klant of ze hun office in 'compatibiliteit modus' willen zetten.

Want iedereen waar ze dan die documenten naartoe sturen zullen het probleem ondervinden dat ze de documenten niet kunnen openen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Die tool werkt prima op een terminal server, ten minste toen ik het een paar maanden geleden testte :P Maar probeer het eens uit zou ik zeggen, elke omgeving is uniek.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters