Ik heb hier een Gigabyte GA-7VTXH+ mobo met bolle elco's. Nu heb ik netjes de elco's met de post gekregen, alleen de waarden wijken wat af. Deze hebben 1500µF ipv. 1200µF die er nu opzitten.
Ik weet dat een beetje hogere fahrad waarde geen kwaad kan maar dit is toch al 25%. Het zijn er twee en ze zitten direct naast het spanningscircuit ( 5 MOSFET's) dus het lijkt me dat ze de spanning hiervoor afvlakken. Ze zijn tevens ook smaller dan diegenen die er nu opzitten. Ik kan de pootjes wel wat buigen natuurlijk zo dat ze passen. Is dit aan te raden?
De Voltage is wel gelijk met 6.3V.
EDIT: Ze zitten naast 5 MOSFETS, geen trafo's.
EDIT2: Ze passen helaas niet eens (te smal), dus dat wordt wachten op nieuwe met de goede waarden.
Ik weet dat een beetje hogere fahrad waarde geen kwaad kan maar dit is toch al 25%. Het zijn er twee en ze zitten direct naast het spanningscircuit ( 5 MOSFET's) dus het lijkt me dat ze de spanning hiervoor afvlakken. Ze zijn tevens ook smaller dan diegenen die er nu opzitten. Ik kan de pootjes wel wat buigen natuurlijk zo dat ze passen. Is dit aan te raden?
De Voltage is wel gelijk met 6.3V.
EDIT: Ze zitten naast 5 MOSFETS, geen trafo's.
EDIT2: Ze passen helaas niet eens (te smal), dus dat wordt wachten op nieuwe met de goede waarden.
[ Voor 12% gewijzigd door InfinityG35 op 06-07-2007 19:01 ]
5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X