Hallo, wij hebben een webshop gekocht die aan Exact Globe 2003 gekoppeld wordt en op de server draait ASP.
Ik heb een pagina met een form die een zoekopdracht verstuurd naar een pagina die zoekresultaten weergeeft, nu wil ik i.p.v. de form variable die wordt verstuurd via de POST method, aan het begin de zoekresultaten pagina toewijzen.
Ik zag voorbeelden om een Cookie variable te maken:
Ik wil zoiets maken met POST:
Echter werkt dit niet zonder meer, maar het gaat er dus om dat ik de variable "zoek" de waarde "zoekwoorden" wil geven en dat ik dan uiteindelijk iets kan doen als:
Ik heb dit echter al wel vaker gedaan met PHP dan ben ik met de volgende code klaar:
Iemand enig idee?
Ik heb een pagina met een form die een zoekopdracht verstuurd naar een pagina die zoekresultaten weergeeft, nu wil ik i.p.v. de form variable die wordt verstuurd via de POST method, aan het begin de zoekresultaten pagina toewijzen.
Ik zag voorbeelden om een Cookie variable te maken:
code:
1
| Response.Cookie("zoek")="zoekwoorden" |
Ik wil zoiets maken met POST:
code:
1
| Response.Form("zoek")="zoekwoorden" |
Echter werkt dit niet zonder meer, maar het gaat er dus om dat ik de variable "zoek" de waarde "zoekwoorden" wil geven en dat ik dan uiteindelijk iets kan doen als:
code:
1
| Response.Write(request.form("zoek")) |
Ik heb dit echter al wel vaker gedaan met PHP dan ben ik met de volgende code klaar:
code:
1
2
| $_POST['zoek'] = "zoekwoorden"; echo $_POST['zoek']; |
Iemand enig idee?