Longbeard schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:51:
Klopt, je zult hem opnieuw moeten plaatsen. Het heractiveren van advertenties werd dusdanig misbruikt voor het, binnen een week, omhoog "kicken" van een advertentie dat we deze optie hebben verwijderd.
Het kan wel zijn dat het werd misbruikt (kan me ergens ook wel voorstellen), maar dan hebben die mensen het wel mooi voor anderen verpest die het op een eerlijke manier gebruiken. Ik kreeg vanmorgen dan ook twee mailtjes met daarin wat informatie dat twee advertenties van mij waren vervallen en dat ik ze weer actief kan maken door op "vervallen" te klikken. Vroeger werkte dat idd prima, maar nu helaas niet meer...
Bovendien vind ik niet zo heel erg netjes lijken als een tweaker 30 van zijn 60 advertenties op vervallen heeft staan. Verder is het best lastig om veel advertenties opnieuw te plaatsen, als je weet dat het met een enkel muisklikje ook had gekund.
Als jullie dit hetzelfde laten, dan moet die automatisch gegenereerde email zeker worden veranderd, omdat daarin nog wel wordt gesproken over het heractiveren!
Het ging bij mij trouwens om een P3 Mobile 1,0 GHz en een Compag Evo N160 inverter

.