Kan mijn advertentiestatus niet wijzigen

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-10 20:33

_AvA_

en dat ben zo.

Topicstarter
Hallo tweakers,

ik kreeg een mail dat mijn advertentie was vervallen, maar ik kan hem niet meer activeren, omdat ik geen rechten heb om dat te doen volgens de site...

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > PW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Klopt, je zult hem opnieuw moeten plaatsen. Het heractiveren van advertenties werd dusdanig misbruikt voor het, binnen een week, omhoog "kicken" van een advertentie dat we deze optie hebben verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Advertentie vernieuwen
Helaas mag deze advertentie door jou niet worden aangepast...
Ik kwam er net ook achter. Misschien een .plan, med plaatsen of de tekst aanpassen?
In de onderstaande tabel vind je een overzicht van de advertenties die online hebben gestaan, maar inmiddels vervallen, verwijderd, verkocht of gekocht zijn. Door op de status van een vervallen of verkochte advertentie te klikken kan je deze weer terug op 'nieuw' zetten.
Ik heb het opnieuw geplaatst nadat ik (achteraf) onterecht dacht iets verkocht te hebben wetende in overtreding te zijn met Art.7. De faq mag wel op de schop vanwege nieuwe FP.

[ Voor 44% gewijzigd door PcDealer op 09-07-2007 11:56 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als reactie hier op: Advertentie vernieuwen

Kan iemand van T.net dit niet doen?
Weinig trek om 8 adverts opnieuw te plaatsen...

En als het niet mogelijk is, waarom staat die link er dan nog? Is best wel verwarrend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste 6 naar nieuw gezet; mis je nog iets?

Er zijn een hoop dingen onder handen sinds invoeren van NG. Sommige dingen hebben een hogere prioriteit dan anderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks

De Promise Ultra ATA 66 (2x ATA 66 PCI), Leadtek Winfast TV-2000-XP, Creative SoundBlaster Live 5.1 Digital zijn uiteindelijk niet verkocht, zouden die nog op 'te koop' gezet kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Done.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top! Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn weer terug in de 'oude staat' gevallen.
Kan iemand ze nog een keer activeren (en zorgen dat ze niet weer vervallen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Ze vervallen altijd na 2 maanden (?). Je kunt ze opnieuwe plaatsen zoals iedereen. Zou wat zijn als de crew elke vervallen ad opnieuw moet activeren, terwijl de Admanager daarvoor is gemaakt :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Zoals PcDealer al zegt, gaan we niet telkens advertenties heractiveren. Je zult de advertenties zelf opnieuw moeten plaatsen.

[ Voor 16% gewijzigd door Longbeard op 19-07-2007 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ok, dat wist ik niet.
Echter is de 2 mnd marker bij mijn adverst nog lang niet verlopen. Vandaar dat ik het ook zo vreemd vind.

Maar goed, verlopen is verlopen.
Geen zin/tijd om ze opnieuw te plaatsen, jammer dat daar geen andere optie voor wordt geboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Longbeard schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:51:
Klopt, je zult hem opnieuw moeten plaatsen. Het heractiveren van advertenties werd dusdanig misbruikt voor het, binnen een week, omhoog "kicken" van een advertentie dat we deze optie hebben verwijderd.
Het kan wel zijn dat het werd misbruikt (kan me ergens ook wel voorstellen), maar dan hebben die mensen het wel mooi voor anderen verpest die het op een eerlijke manier gebruiken. Ik kreeg vanmorgen dan ook twee mailtjes met daarin wat informatie dat twee advertenties van mij waren vervallen en dat ik ze weer actief kan maken door op "vervallen" te klikken. Vroeger werkte dat idd prima, maar nu helaas niet meer...

Bovendien vind ik niet zo heel erg netjes lijken als een tweaker 30 van zijn 60 advertenties op vervallen heeft staan. Verder is het best lastig om veel advertenties opnieuw te plaatsen, als je weet dat het met een enkel muisklikje ook had gekund.

Als jullie dit hetzelfde laten, dan moet die automatisch gegenereerde email zeker worden veranderd, omdat daarin nog wel wordt gesproken over het heractiveren!

Het ging bij mij trouwens om een P3 Mobile 1,0 GHz en een Compag Evo N160 inverter :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Ik vind dit niet normaal, dit moet juist als eerste gefixt worden, dan maar op de oude manier zonder dat ze vervallen. Dit slaat echt nergens op. Er klopt niks meer van. Waarom kan ik ze niet heractiveren?

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders lees je het topic voor je blaat :/ Er staat duidelijk vermeld waarom dit gedaan is; het is jammer dat mensen het voor anderen verpesten. Het heeft tevens niet veel zin te gaan crossposten in meerdere topics - terwijl je dat andere topic niet eens had hoeven openen als je even gezocht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-10 00:17

silverstorm

tearing me apart

Het probleem was dat sommige mensen hun advertenties omhoog kickten? Is het misschien een idee om te zeggen alle advertenties die je binnen $tijd (week?) sluit dat je dan niet weer kan activeren?

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:15
Misschien een idee om het als abo-only feature terug te brengen?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 22:32:
Anders lees je het topic voor je blaat :/ Er staat duidelijk vermeld waarom dit gedaan is; het is jammer dat mensen het voor anderen verpesten. Het heeft tevens niet veel zin te gaan crossposten in meerdere topics - terwijl je dat andere topic niet eens had hoeven openen als je even gezocht had.
Sorry daarvoor, maar kan niet niet op gelost worden, door bijvoorbeeld wat silverstorm of NitroX infinity zegt? Ik ben niet van plan mijn advertenties telkens te gaan heractiveren om bovenaan die lijst te zetten. Degene die dat doen moeten maar geblokt worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Dothan op 22-08-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
Nu is er weer een advertentie vervallen die ik niet aan kan passen en deze keer is er niet eens een melding van gemaakt door een mailtje te sturen. Ik vind dat dit gewoon opgelost moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Wanneer je na twee maanden hetgeen je aanbied nog niet kwijt bent, kun je het beste je advertentie aangepast opnieuw plaatsen. We zullen vanwege het eerdere kicken het herplaatsen van een advertentie niet activeren.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.