Toon posts:

Download speed tele2? maar 1 thread? in Grabit

Pagina: 1
Acties:
  • 2.552 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na veel vijven en zessen heb ik eindelijk mijn grabit werkend. Maar ik heb maar een gemiddelde download speed van 60 kb met 1 thread.
Is dat normaal? weet iemand hier iets van?
Bedankt zovast voor jullie hulp

8)7

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
vraag eventueel eens na bij je provider zelve wat zij je kunnen geven ....

mogelijk hebben zij ergens een beperking actief ?

(maw: wat heb je zelf al nagevraagd / opgezocht ...)

Verwijderd

Topicstarter
provider ondersteunt geen grabit
ik heb een 20mbits/s of 4 bits downloaod en een up van 1
speedtest zegt:

602.4kb/sec

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Het gaat niet om GrabIt, het gaat om hoeveel slots je maximaal op Usenet mag gebruiken.
Dat zou je even moeten uitzoeken...
Veel providers zetten daar een cap op, omdat dit meestal de veelverbruikers betreft...

[ Voor 26% gewijzigd door Paitor op 06-07-2007 12:43 ]

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:40:
provider ondersteunt geen grabit
ik heb een 20mbits/s of 4 bits downloaod en een up van 1
speedtest zegt:

602.4kb/sec
Als jij een 20mbit verbinding hebt en speedtest geeft maar 602mbit aan is er sowiezo al iets fout... doe eens een speedtest bij http://speedtest.bbned.nl en geef de waardes daar eens van.

Grabit: Hoeveel poorten heb je open staan? Meeste newsproviders kunnen 4 poortjes aan.

Verwijderd

Topicstarter
Kun je me vertellen hoe ik kan zie of waar ik kan zien hoeveel poorten er openstaan
volgens mij maar 1 poort namelijk 119

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Bij de eigenschappen van de server kan je zien hoeveel threads hij mag gebruiken (standaard staat die op 4).

Ik denk dat je ook een probleem heb met je internet verbinding, de speedtest geeft nml aan dat je een 6mbit verbinding hebt ipv de 20mbit die je zou moeten hebben. Tijd om de telefoon op te pakken en te bellen met je provider dus... (ik denk dat je modem nog op ADSL1 traint)

Verwijderd

Topicstarter
hij staat op 2 connections. Ik ga zo even bellen en meld het dan weer hier.
Inmiddels gebeld, Tele2 heeft een max bereik van 3000 meter van de wijkcentrale en ik zit daar 2560 mtr vanaf. Dit leid ook tot een verslechterde connectie. Tevens geeft men aan als het modem van Cersatel aan staat voor de tv of radio dat deze ook veel mb wegneemt.
dus kortom ik moet het er maar mee doen. :'(

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2007 16:10 ]

• mnielsm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:12
Als ik op deze site kijk bij de beoordeling van tele2 zie ik het volgende:

Maakt gebruik van dezelfde server als TweakDSL, maar de snelheid is beperkt tot slechts 512kb/s (oftewel ongeveer 50KB per seconde). Tegen extra betaling kan er een hogere snelheid verkregen worden.

Oftewel die 60kb/s is heel normaal.
Waarschijnlijk als je naar de site van tweakdsl of tweaknews gaat kun je tegen een kleine betaling de snelheid ophogen (goedkoper dan voor niet tele2-gebruikers)

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels alles geprobeert, en contact op genomen met Tele2. Echter zij claimen niks te kunnen betekenen. Zij zeggen dat de andere servers afknijpen. Dit lijkt mij stug daar ieder ander wel hogere download snelheid heeft via Grabit en tele2. Heeft iemand nog suggesties.
Via Norton staat Grabit op Toestaan.

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 14:47
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:04:
Inmiddels alles geprobeert, en contact op genomen met Tele2. Echter zij claimen niks te kunnen betekenen. Zij zeggen dat de andere servers afknijpen. Dit lijkt mij stug daar ieder ander wel hogere download snelheid heeft via Grabit en tele2. Heeft iemand nog suggesties.
Via Norton staat Grabit op Toestaan.
Hoe kom je daar bij?

btw.
kijk ff 1 post boven jouw post!
je moet een paid-account nemen om full-speed te kunnen downloaden

[ Voor 3% gewijzigd door funk-e op 23-10-2007 09:09 ]

...less is more

Pagina: 1