Ik heb sinds een paar dagen mijn nieuwe onderdelen binnen, verder heb ik die boel op nieuw geinstalleerd en alles werkt verder perfect, behalve dat mijn beeld na en tijdje een stukje naar rechts springt.
Ik heb de search gebruikt maar geen overeenkomstige problemen kunnen vinden, dan behalve CRT aangesloten beeldchermen.
Ik heb mijn scherm DVI aangesloten, dus ik kan verder niks instellen om mijn beeld recht te zetten.
Wat ik dan moet doen is ff het menu knopje van mijn scherm aan en uitschakelen, en dan staat het beeld vreemd genoeg weer recht terwijl ik dan niet eens wat ingesteld heb.
Het gaat hier om een Samsung 226BW die draait op een Geforce 6600GT.
Tevens heb ik ook gezocht in de instellingen van mijn videokaart, maar ik heb tot zo ver nog geen optie kunnen vinden die daar tegen gaat.
Ik heb dus geen idee als het aan de videokaart ligt of aan de monitor.
Weet iemand misschien waar dit mee te maken kan hebben?
Alvast bedankt
Ik heb de search gebruikt maar geen overeenkomstige problemen kunnen vinden, dan behalve CRT aangesloten beeldchermen.
Ik heb mijn scherm DVI aangesloten, dus ik kan verder niks instellen om mijn beeld recht te zetten.
Wat ik dan moet doen is ff het menu knopje van mijn scherm aan en uitschakelen, en dan staat het beeld vreemd genoeg weer recht terwijl ik dan niet eens wat ingesteld heb.
Het gaat hier om een Samsung 226BW die draait op een Geforce 6600GT.
Tevens heb ik ook gezocht in de instellingen van mijn videokaart, maar ik heb tot zo ver nog geen optie kunnen vinden die daar tegen gaat.
Ik heb dus geen idee als het aan de videokaart ligt of aan de monitor.
Weet iemand misschien waar dit mee te maken kan hebben?
Alvast bedankt