Ok, het zit zo. Vaak wil ik leuke projectjes maken, en doe ik dat ook maar ik zit altijd met het zelfde probleem: De verpakking.
Neem bijvoorbeeld een simpel afstandbedieningtje dat ik had gebouwd voor mijn nikon d70
Hij werkt uitstekend, maar momenteel ziet het er nog niet uit! Het past in een luciferdoosje, maar dat is natuurlijk ook geen nette oplossing.
Nu wil ik een GPS logger/dingetje bouwen, maar weer die verpakking! Als ik hem wil gaan gebruiken wil ik meer dan een kartonnen/staalplaten doosje of een oude afstandsbediening.
Kan natuurlijk naar plexiglas of iets gaan kijken, maar dan ben ik bang dat je gezeur krijgt met ESD gevallen.
Wat zijn jullie ervaringen en oplossingen? Tips welkom!
Neem bijvoorbeeld een simpel afstandbedieningtje dat ik had gebouwd voor mijn nikon d70
Nu wil ik een GPS logger/dingetje bouwen, maar weer die verpakking! Als ik hem wil gaan gebruiken wil ik meer dan een kartonnen/staalplaten doosje of een oude afstandsbediening.
Kan natuurlijk naar plexiglas of iets gaan kijken, maar dan ben ik bang dat je gezeur krijgt met ESD gevallen.
Wat zijn jullie ervaringen en oplossingen? Tips welkom!
i7 - GTX760 - triple boot