[XP MCE]Ieder programma loopt vast bij poging tot openen map

Pagina: 1
Acties:

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Topicstarter
Sinds vanochtend heb ik een probleempje: Limewire wilde niet meer starten. Na verder onderzoek kwam ik erachter dat bijna alle programma's die toegang wilden tot de downloadmap van Limewire reacties gaven varieerend van vastlopen en foutmeldingen geven of niet starten.
Met 1 programma kreeg ik het nog wel voor elkaar een deel van de map te lezen, maar gaf daarna ook een foutmelding: "Privileged instruction".
Zelf heb ik al geprobeerd Norton Windoctor uit te voeren, die ook bleef hangen (volgens procesexplorer met een open handle naar mijn downloadmap), Total Commander (zelfde resultaat), verwijderen via de opdrachtprompt (venster verdwijnt allleen) en Windows Schijfcotrole.
De betreffende map staat op schijf G: en heeft de naam tmedia3. Het bestandssysteem is NTFS.

Mijn eigen vermoeden is dat er mogelijk een bestand met een te lange naam in de map aanwezig is, maar dat kan ik niet controleren.
Als iemand toevallig een oplossing heeft of denkt een oplosssing te hebben, zou ik het zeer op prijs stellen die even te posten. Alvast bedankt

• blackhawk180
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-02 07:18
Je had al geprobeerd om je computer te herstarten?
Anders kan je nog proberen om via de command prompt de map te benaderen. Daar te kijken of er een bestandsnaam is die te lang is.

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Topicstarter
blackhawk180 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:09:
Je had al geprobeerd om je computer te herstarten?
Anders kan je nog proberen om via de command prompt de map te benaderen. Daar te kijken of er een bestandsnaam is die te lang is.
Helaas, de command prompt stopt ermee en een herstart was al nodig voor de schijfcontrole...
Toch bedankt voor de zeer snelle reactie!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke NT4 of hoger OS gebruik je? Dit per de Windows Clients - Policy

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• dcm360
  • Niet online