Hallo, ik heb laatst uit een casettedeck een counter gesloopt. Het ding bestaat uit 3 rolletjes met cijfers, een resetknopje, een aaandrijfkatrol en een soort rotatiesensor. Heeft iemand leuke ideetjes wat ik hiermee kan doen?
Je kunt hem aanvallen, dan heb je een counterstrike 
Wat je er verder mee kunt? Een afstandsmeter maken (zo'n wiel waar je ze wel eens mee ziet lopen).
Wat je er verder mee kunt? Een afstandsmeter maken (zo'n wiel waar je ze wel eens mee ziet lopen).
Ik dacht eerder aan iets in mijn case.Actual schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:38:
Bijhouden met dat ding hoevaak je er een CDrom in doet
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Webcam ervoor en als hitcounter op je website
Een beetje als zo'n ding in de meterkast? Leuk idee!Digitizers schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:44:
Bijhouden hoeveel kWh je pc verbruikt?
Niet interesant, dan blijft hij 24/7 draaienFauna schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:00:
Het aantal bedrijfsuren van je PC bijhouden?
tellen hoeveel rondjes de fan op je CPU gedaan heeft
Dan is ie na 1 minuut al door zijn cijfers heenCarpento schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 17:54:
tellen hoeveel rondjes de fan op je CPU gedaan heeft
A Soldiers manual and a pair of boots.
tellen hoeveel meter je muis heeft afgelegd?
Kan er niet veel bijzonders bij bedenken eigenlijk.
Kan er niet veel bijzonders bij bedenken eigenlijk.
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Dit is een opsommingstopic, zonder veel waarde, en ik zie er ook niet direct iets leuks uit vloeien...
Met de beste wil van de wereld kan ik ook geen subforum bedenken waar hij wel een plaats krijgt (tenzij de HK, maar dan noem je je counter beter een topicgenerator).
Slotje dus.
Met de beste wil van de wereld kan ik ook geen subforum bedenken waar hij wel een plaats krijgt (tenzij de HK, maar dan noem je je counter beter een topicgenerator).
Slotje dus.
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()