Een aantal avi en mpeg-bestanden wil ik met NERO branden op een dvd als avi en als mpeg-bestand zonder verlies van de naam. Bij het branden worden echter 2 mappen aangemaakt video-ts en audio-ts. Onder de map video staan ifo en mpeg-bestanden met een nummering, bijv video-1. Wat ik krijg is dus een kant en klare dvd om af te spelen. Maar in dit geval wil ik de bestanden op dvd zetten met de oude naam, bijv. tussaud.avi, zodat hij bij het maken van een film over amsterdam gemakkelijk tussaud kan invoeren. Deze kennis wil het dus als avi inlezen en bewerken. Het is dan handig dat de namen blijven. Verder wil ik ook voor mezelf graag de originele bestanden bewaren op een dvd om deze later weer te kunnen bewerken.
Kies 'data-dvd' ipv. 'video dvd' in nero.
Who is John Galt?
bedankt! het werkt inderdaad.
wel een nieuw probleem.
De eerste keer ging het goed.
Daarna wilde ik nog een dvd branden met avi bestanden.
De brandsessie kon helaas niet worden beeindigd
"could not perform end of disc-at-once"
"burn proces failed at 8x"
Ik heb daarna meerdere keren geprobeerd, bijv. door minder bestanden te branden.
Lukt niet.
Zou het te maken kunnen hebben met dvd - of dvd +. Ik heb nu op dvd + geprobeerd.
Bij het branden van de dvd kwam de f
wel een nieuw probleem.
De eerste keer ging het goed.
Daarna wilde ik nog een dvd branden met avi bestanden.
De brandsessie kon helaas niet worden beeindigd
"could not perform end of disc-at-once"
"burn proces failed at 8x"
Ik heb daarna meerdere keren geprobeerd, bijv. door minder bestanden te branden.
Lukt niet.
Zou het te maken kunnen hebben met dvd - of dvd +. Ik heb nu op dvd + geprobeerd.
Bij het branden van de dvd kwam de f
Neem dit eens door:
- Firmware van je brander al eens geupdate?
- Verse up2date versie van nero (of gewoon zoiezo een herinstall van nero)?
- Ga eens naar appraatbeheer en donder je brander eens weg.. effe rebooten zodat ie opnieuw gevonden wordt en probeer het dan nog eens.
- Brand niet te snel. brand desnoods op de laagste snelheid.
- Geeft nero ook een fout als je naar een image wilt wegschrijven?
- Ander merk dvdtjes proberen. Misschien nekt je brander daar wel gewoon op.
- Firmware van je brander al eens geupdate?
- Verse up2date versie van nero (of gewoon zoiezo een herinstall van nero)?
- Ga eens naar appraatbeheer en donder je brander eens weg.. effe rebooten zodat ie opnieuw gevonden wordt en probeer het dan nog eens.
- Brand niet te snel. brand desnoods op de laagste snelheid.
- Geeft nero ook een fout als je naar een image wilt wegschrijven?
- Ander merk dvdtjes proberen. Misschien nekt je brander daar wel gewoon op.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
update firmware?
geen idee hoe of dat dit moet? kan het zijn dat mijn firmware 9eee 1394 bus host controller heet?
k zou niet weten hoe ik dit zou kunnen updaten. bovendien zit de info al in de pc (is al van de camcorder naar pc getransporteerd zonder probleem
update nero? mee bezig. laat ik nog weten hoe dit afloopt.
brander wegdonderen? bij apparatenbeheer weet ik niet zeker of dit het is: dvd-station HL-Dt-ST DVD Ram GsA H20n ata service. Kan ik zo'n station gewoon weggooien en vind de pc deze automatisch bij opstarten?
brand niet te snel? geprobeerd met laagste snelheid -> geen oplossing
fout bji image wegschrijven? Nee, alles gaat goed tot het laatste moment (einde brandproces kan niet voltooid worden.
ander merk dvd? ik kan het proberen met dvd-, maar ik begreep dat dvd+ voor data opslag is en ik moet de avi bestanden als data opslaan
geen idee hoe of dat dit moet? kan het zijn dat mijn firmware 9eee 1394 bus host controller heet?
k zou niet weten hoe ik dit zou kunnen updaten. bovendien zit de info al in de pc (is al van de camcorder naar pc getransporteerd zonder probleem
update nero? mee bezig. laat ik nog weten hoe dit afloopt.
brander wegdonderen? bij apparatenbeheer weet ik niet zeker of dit het is: dvd-station HL-Dt-ST DVD Ram GsA H20n ata service. Kan ik zo'n station gewoon weggooien en vind de pc deze automatisch bij opstarten?
brand niet te snel? geprobeerd met laagste snelheid -> geen oplossing
fout bji image wegschrijven? Nee, alles gaat goed tot het laatste moment (einde brandproces kan niet voltooid worden.
ander merk dvd? ik kan het proberen met dvd-, maar ik begreep dat dvd+ voor data opslag is en ik moet de avi bestanden als data opslaan
Dude, you've got to be kidding meVerwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 14:40:
update firmware?
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Pagina: 1