Toon posts:

kleine 2ehands pc's - tips?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor een festival ben ik op zoek naar tweedehands PC's, pentium 3 is bijvoorbeeld prima, die vooral fysiek lekker klein zijn.

Nu is het kopen van oude PC's geen probleem, marktplaats barst er van, maar ik was benieuwd of iemand een tip had voor een systeem-type dat ik over het hoofd zie. Is er een PC-bouwer geweest (Via?) die aan het begin van de eeuw dacht "klein, laten we het daar eens op gooien". Een beetje als de apple Cube bijvoorbeeld.

Laptops zouden natuurlijk ook prima werken, maar die zijn meestal zo duur, vandaar. 60 euro is een mooie prijs voor zo'n kast, vooral met ons budget.

Heeft iemand tips of ervaringen op dit gebied?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Compaq I-Paq desktop?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-01 19:29
Ik heb nog wel een handy Dell Optiplex desktop kastje staan met inhoud. Zie mijn profiel voor contactinfo.

MSI mega pc, Aopen mini ?

[ Voor 3% gewijzigd door Spixo op 06-07-2007 10:30 ]

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Bij Flection kopen ze oude PC's van bedrijven in om die weer door te verkopen. Vaak hebben ze dus ook kastjes als de Compaq Deskpro SFF die geleverd is van 400MHz tot 1GHz afaik. Het zijn mooie kleine kastjes die wel compleet zijn uitgerust.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-01 16:59
Let eens op de Dell Optiplex desktops.. Stil en klein. Staan er veel op Marktplaats..

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-01 14:35

EMP

Krulloos!

Ik ben wel fan van HP (vroeger Compaq) ePC'tjes

Afbeeldingslocatie: http://foto.spullenbank.nl/common/img/00/00/03/94/_T39464.jpg

Goed tweedehands te vinden (hier bijvoorbeeld) (nee ad is niet van mij maar de eerste die ik tegen kwam)

klein simpel stil goedkoop.

Alleen NUL uitbreidingsmogelijkheden

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Verwijderd

Topicstarter
Super! Mijn dank is groot!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er trouwens ook versies met ingebouwde TV-out?

Verwijderd

Ik vrees van niet :P
Mijn vader heeft voor zijn kantoor een paar van die HP's gekocht. Ze zien er iets anders uit maar zijn wel heel redelijk (P4 1.8ghz, 40gb hdd en 256mb ram voor 175 euro, ong een jaar geleden). Maar ja, ze zijn heel klein (kleiner in hoogte dan een monitor).

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:04:
Zijn er trouwens ook versies met ingebouwde TV-out?
ik denk dat die wat lastiger te vinden zijn. Je hebt het over P3 en in die tijd hadden alleen wat nieuwere videokaarten een tv out, de onboard chips dus niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ah, op die fiets.

In dat geval ga ik maar voor een kleine met een PCI/AGP slot voor een videokaart.

nogmaals bedankt voor jullie vlotte replies.
Pagina: 1