Toon posts:

[XP] Vastlopen bij aanmelden tweede gebruiker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zit met het volgende probleem:

Ik heb gisteren een format gedaan, en weer opnieuw XP erop gezet, tijdens de installatie heb ik accounts aan gemaakt voor de personen die deze computer gebruiken.
Maar als ik nu onder mijn account aangemeld ben, en ik doe WIN+L ( Start > Afmelden > Andere Gebruiker ) , en probeer een tweede gebruiker aan te melden, dan komt er te staan: "Bezig de persoonlijke instellingen te laden" ( of iets dergelijks ) en doet de PC niks meer. :'(

Mijn account werkt dan nog wel gewoon, ik hoor nog gewoon als mensen praten op MSN en dergelijke, de muis kan ik nog gewoon bewegen, maar meer kan ik niet. :?

Er blijft maar staan: "Bezig de persoonlijke instellingen te laden", maar het rare is, als ik mijzelf helemaal afmeld, en daarna iemand anders aanmeld, gaat het wel goed. :/

Het is pas als ik een tweede account probeer aan te melden dat ie vastloopt.

Iemand die me hierbij kan helpen om dit op te lossen? O+

edit:

Als ik de andere account verwijder en opnieuw aanmaak, kan ik helemaal geen WIN+L doen, dan staat me achtergrond er en gaat ie niet eens meer naar het welkomstscherm :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2007 03:35 ]

• FireWood
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-02 00:00
Staat de services Compatibiliteit voor Snelle gebruikerswisseling aan?

Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed

Verwijderd

Topicstarter
h.edink schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 17:30:
Staat de services Compatibiliteit voor Snelle gebruikerswisseling aan?
Ja, staat aan

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:12
Dit lijkt me toch moeilijk een hardware-probleem. Heel misschien het werkgeheugen, maar ik zou het toch eerder zoeken in de software.

Echt alle drivers geinstalleerd (je weet maar nooit)? Dus chipset (moederbord), grafische kaart, geluidskaart en drivers voor andere insteekkaarten?