Toon posts:

Kan mijn Usb kapot zijn als... ?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik had even een kort vraagje:

Mijn computer heeft natuurlijk Usb aansluitingen ^^. Nu kan ik wel typen met mijn keyboard via deze Usb poort (dus dit doet het), maar deze Usb poort herkent/vindt geen iPod/externe harde schijf. Nu dacht ik dat er niks mis kon zijn met mijn Usb poort, omdat mijn keyboard het doet. Alleen nu hoorde ik dat mijn Usb alsnog (deels) kapot kan zijn, omdat de iPod/externe harde schijf andere gegevens ontvangt/verstuurt dan mijn keyboard.

Dus mijn vraag is: Kan mijn Usb (deels) kapot zijn als het ene wél werkt, en het andere niet?

ps. Ik hoop dat ik deze vraag in het juiste forumgedeelte stel ;)

Mvg Rick

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

In Daedalus in "Pc kan Ipod/hardware niet vinden?" staan een heleboel tips, heb je die allemaal al uitgeprobeerd? Je stelt namelijk voor de 4e keer dezelfde vraag, en zo gaat het niet werken op GoT :)

Als je de suggesties al hebt uitgevoerd, kun je dan aangeven wat er uit kwam?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Ja.

Het kan nog beroerder zijn. verkeerde aarde van de pc kan de oorzaak zijn dat hij je USB harde schijf vernield.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

We blijven niet bezig... dicht.

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.