Problemen met CM DiRT i.c.m. 8800GTS

Pagina: 1
Acties:

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:25
Ik heb hier op m`n werk een pc staan met een 8800 GTS 320 MB en Colin Mcrae DiRT erop. Als ik alle settings op Ultra zet laad het spel wel maar vervolgens blijft het beeld wit. Je kan het spel vervolgens afsluiten via taakbeheer. Nieuwste 1.1 patch helpt niks, nieuwe Nvidia drivers niet, Beta Nvidia drivers niet en nieuwe chipset drivers ook niet. Google zegt ook niks.

Specs: Asus P5N32-E Plus SLI, C2D E6600, Asus 8800 GTS 320 MB, 2x 1 GB Kingston HyperX ddr2-800, Seagate 320 Gb Hdd, Antec NeoHE 430W en een LG H10N brander.

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Alles op High werkt wel.

Verwijderd

je moet patch 1,1 instaleren want anders kan niet eens op ultra spelen

oeps ,wat te snel gelezen ,weet je zeker dat de patch goed is ginstaleerd? want bij mij werkte hij daarna goed

ps,je moet ook werken op je werk geen spelletjes spelen of heb je zoon goede baas ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2007 23:38 ]

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:25
Ik heb zo`n goede baas :D . Het is voor de braderie zaterdag en het is een beetje lullig als mensen dan maar met een auto kunnen rijden. Maar ik weet zeker dat de patch goed geinstalleerd is want ik heb ook al een reinstall geprobeerd en dat werkte ook niet.

• BierTor
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-11 16:09
Ik heb bijna precies dezelfde configuratie. 8800GTS 320MB, E6600, 2GB PC6400. Wanneer ik de instellingen op ultra zet is het plaatjes kijken. +/- 1 frame sec.
Zelf speel ik met alle instellingen op high. Dan is de framerate acceptabel. Wanneer je tegen meerdere auto's raced zie je wel een zichtbare framedrop wanneer er veel in beeld zijn.