Zodra ik een stukje tekst of foto van een website heb geknip/plakt naar Word, vertoont IE7 allerlei kuren. Het gebeurt op 2 pc's met XP Home, volledig ge-update en virus/adwarevrij. Het begint met 'forbidden' en 403 en 404-meldingen. Als ik het blijf proberen komen er in de adresbalk titels van websites te staan die ik niet heb aangeklikt, en tenslotte worden de berichten op het scherm steeds vreemder. Zo geeft Tweakers opeens een melding dat ik geen lid ben de server waarop Tweakers draait (o.i.d.). Soms verschijnt eindelijk in de adresbalk de via favorieten aangeklikte site Marktplaats, maar op het scherm verschijnt de startpagina van Google. Zeer gevarieerd dus. Het enige dat helpt, is systeemherstel of de- en herinstalleren van IE7. Het legen van de cache, rebooten van PC of modem/router, LAN-verbindingen hestellen, uitschakelen firewall: het helpt allemaal niets.
PC1: XP Home SP2 - IE7 - Word 2000 - GData - Zone Alarm - AMD 4200X2 - ASUS 32SLI Deluxe - 1024MB - Audigy2 - X1950XT
PC2: Fujitsu laptop met voorgeïnstalleerde XP Home SP2, centrino.
Ik heb met de search-functie wel topics gevonden die hierop leken, maar die boden geen echte oplossingen en gaven ook geen indicaties voor oorzaken. Ook de Microsoft-site laat hier geen licht over schijnen. Heb ik iets gemist, of is het echt een weinig voorkomend probleem?
PC1: XP Home SP2 - IE7 - Word 2000 - GData - Zone Alarm - AMD 4200X2 - ASUS 32SLI Deluxe - 1024MB - Audigy2 - X1950XT
PC2: Fujitsu laptop met voorgeïnstalleerde XP Home SP2, centrino.
Ik heb met de search-functie wel topics gevonden die hierop leken, maar die boden geen echte oplossingen en gaven ook geen indicaties voor oorzaken. Ook de Microsoft-site laat hier geen licht over schijnen. Heb ik iets gemist, of is het echt een weinig voorkomend probleem?
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++