Ik heb in mn auto een 7" LCD scherm die beeld krijgt van een CarPC via een RCA video kabel.
Nu is het zo dat als ik de TV-out gebruik ( Radeon 7000 PCI kaart) dan staat het beeld iets naar rechts en is niet beeldvullen. (staat op 800x600 ingesteld)
Via ATI drivers geprobeerd om het beeld te centreren maar dit gaat niet. Kan wel het beeld nog meer naar rechts krijgen maar dat is dus niet de bedoeling
Aangezien ik graag de onboard kaart wil gebruiken van mn mobo heb ik een een Trust televiewer 1600 van iemand overgenomen.
Deze kan dan een VGA signaal omzetten naar RCA video( het is dus een converter)
Nu is het zo dat het beeld weer iets te veel naar rechts staat en ook niet beeldvullend is
Het zelfde dus als met de TV-out van de videokaart.
Begin nu echt te twijfelen of mn LCD schermpje wel goed is.
Of zou dit probleem ook veroorzaakt kunnen worden door de bekabeling??
Nu is het zo dat als ik de TV-out gebruik ( Radeon 7000 PCI kaart) dan staat het beeld iets naar rechts en is niet beeldvullen. (staat op 800x600 ingesteld)
Via ATI drivers geprobeerd om het beeld te centreren maar dit gaat niet. Kan wel het beeld nog meer naar rechts krijgen maar dat is dus niet de bedoeling
Aangezien ik graag de onboard kaart wil gebruiken van mn mobo heb ik een een Trust televiewer 1600 van iemand overgenomen.
Deze kan dan een VGA signaal omzetten naar RCA video( het is dus een converter)
Nu is het zo dat het beeld weer iets te veel naar rechts staat en ook niet beeldvullend is
Het zelfde dus als met de TV-out van de videokaart.
Begin nu echt te twijfelen of mn LCD schermpje wel goed is.
Of zou dit probleem ook veroorzaakt kunnen worden door de bekabeling??