Cutenews maakt opeens 4 gig data verkeer

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-12 13:18
kan weg

[ Voor 98% gewijzigd door Mars18 op 03-09-2007 01:09 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Niemand_Anders
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-07-2024

Niemand_Anders

Dat was ik niet..

En wat heeft dit met webdesign te maken? Dit lijkt mij eerder een topic voor DTE.

Verder is je verhaal nogal wazig. Over wie heb je het bij 'dat je rss feeder hebt' en 'ipadres (dat is die van jezelf) elke'?

If it isn't broken, fix it until it is..

Verwijderd

Je topicstart is nogal wazig, maar als ik het zo beoordeel heb je dit in een mailtje gehad van je host?
Het subdomein drenthemoetblijven.fr-fotopage.nl is de verbruiker van de 4Gb waar je het over hebt. En als ik dan kijk waar dat heen is gegaan dan zie ik dat je rss feeder hebt hierop /cutenews/show_news.php die vanaf het ipadres (dat is die van jezelf) elke minuut data ophaalt. Dat gaat op dit moment nog steeds door dus ook vandaag gaat het verbruik flink door. Als ik je was zou ik daar wat aan doen.
Daarmee zegt hij dat jijzelf waarschijnlijk een RSS data reader hebt lopen die elke minuut een nieuwe feed ophaalt vanaf de URL /cutenews/show_news.php. Als die dat sinds gisteravond heeft gedaan dan kun je goed op 4 Gb zitten natuurlijk.

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 19:25

Swaptor

Java Apprentice

Ik heb het vermoeden dat Mars18 een alinea van een mail van zijn hoster quote.

Hieronder dus met verhaal met quotes:
quote: Mars18's Hostingbedrijf
Het subdomein drenthemoetblijven.fr-fotopage.nl is de verbruiker van de 4Gb waar je het over hebt. En als ik dan kijk waar dat heen is gegaan dan zie ik dat je rss feeder hebt hierop /cutenews/show_news.php die vanaf het ipadres (dat is die van jezelf) elke minuut data ophaalt. Dat gaat op dit moment nog steeds door dus ook vandaag gaat het verbruik flink door. Als ik je was zou ik daar wat aan doen.
offtopic:
Spuit11! 8)7
:w Silk_dude!

[ Voor 4% gewijzigd door Swaptor op 06-07-2007 10:53 ]

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• Niemand_Anders
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-07-2024

Niemand_Anders

Dat was ik niet..

Dan is de oplossing toch simpel. Mars18 moet gewoon zijn rss reader stoppen.. 8)

Maar een RSS feed van 2,7 mb per minuut (ik ben uitgegaan van 24 uur) is toch wel flink. Normaal heeft een rrs feed een grootte van enkele kb's. Worden die foto's embedded meegestuurd of zo?

Ik denk dat je beter contact kunt opnemen met de auteur van CuteNews want daar heb je immers een licentie aangeschaft en behoor je dus ook gewoon support te krijgen.

If it isn't broken, fix it until it is..

• Mars18
Niemand_Anders schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:12:
Dan is de oplossing toch simpel. Mars18 moet gewoon zijn rss reader stoppen.. 8)

Maar een RSS feed van 2,7 mb per minuut (ik ben uitgegaan van 24 uur) is toch wel flink. Normaal heeft een rrs feed een grootte van enkele kb's. Worden die foto's embedded meegestuurd of zo?

Ik denk dat je beter contact kunt opnemen met de auteur van CuteNews want daar heb je immers een licentie aangeschaft en behoor je dus ook gewoon support te krijgen.
Cutenews is gewoon gratis hoor, maar ik zie ook in de logs dat andere mensen ( andere ip adressen telkens het zelfde doen, hoe stop ik die dan

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:39

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Mensen of botjes? :) met .htaccess kan je ws wel dat bestand blokkeren voor mensen :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Mars18 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:35:
[...]

Cutenews is gewoon gratis hoor, maar ik zie ook in de logs dat andere mensen ( andere ip adressen telkens het zelfde doen, hoe stop ik die dan
Vraag ze om ermee te stoppen (persoonlijk of via een berichtje op de site). En als ze niet stoppen geef je ze een ip-ban.

Maar heb je zoveel mensen dan die ineens een RSS feed aangezet hebben sinds je cutenews hebt?

• Mars18
Kreeg dit als tip van iemand anders,

Nou, stel de refreshlimit in op 1 keer per uur ofzo.
ipv 1 keer per minuut.
Niet zo lastig toch?

==
Maar waar doe je dat in cutenews ?

Pagina: 1