Eindelijk hadden ze het wireless ms stuur op voorraad bij de MM hier in Groningen. Bij dimensionplus en nedgame nog 129 euro, bij de mm 99. Ik blij, met die dikke doos op de fiets. Thuis dat ding uitgepakt, jezus wat een werk, aansluiten, installeren. Eerste potje PGR3: hang. Restart Xbox360, weer hang. Restart met normale controller, rode ring of death. Wtf? Ik ben waarschijnlijk de sjaak, ding opsturen, 4 weken zonder oid. Maar is het niet heel erg vaag dat het aansluiten van een stuur dat ding doet sterven? Nooit eerder klachten gehad behalve heel af en toe een hanger, en dan nog voornamelijk in Saints Row.
Verwijderd
Mischien toeval....misschien nét dat beetje meer processorkracht voor de force-feedback van het stuurtje en dan net wat meer hitte.....
Je hebt goedgekeurde accesoires gebruikt (controller, stuur), dus het licht niet aan jou.
Aangezien je Xbox nu wel die rode ring heeft denk ik dat er geen andere oplossing is dan opsturen...
Succes ermee
Je hebt goedgekeurde accesoires gebruikt (controller, stuur), dus het licht niet aan jou.
Aangezien je Xbox nu wel die rode ring heeft denk ik dat er geen andere oplossing is dan opsturen...
Succes ermee
Toeval... ik had vorige weekend een nieuwe game gekocht, na 1 minuut ring of death... tja lullig.
De hardware heeft gewoon kuren, bij mij liep de 360 wel eens vast, dit was gewoon een voorteken.
Het is klote als je net iets nieuws hebt en je kan het niet gebruiken.
Opsturen je 360 en hopen dat hij snel wordt gefixed.
De hardware heeft gewoon kuren, bij mij liep de 360 wel eens vast, dit was gewoon een voorteken.
Het is klote als je net iets nieuws hebt en je kan het niet gebruiken.
Opsturen je 360 en hopen dat hij snel wordt gefixed.
Hij wordt maandag opgehaald, 25 werkdagen zonder xbox360, ouch.
De microsoft helpdesk vond het heel erg toevallig maar wist niets van een structureel probleem met het wireless stuur. 100% toeval, dat heb ik dan weer
De microsoft helpdesk vond het heel erg toevallig maar wist niets van een structureel probleem met het wireless stuur. 100% toeval, dat heb ik dan weer