Hoi,
Ik zit momenteel in het buitenland en heb uiteraard mijn laptop meegenomen. Nu heb ik iemand hier leren kennen die dit zit met een probleem. Hij heeft een ps2 spel op zijn usb drive en wilt hem branden op een schijf.
Ik heb een dvd brander in mijn laptop en kan hem hopelijk helpen.
Via google en got heb ik zitten zoeken, maar omdat we maar 1 schijfje hebben wil ik er zeker van zijn hoe ik het spel op de dvd+RW verbatim moet branden.
Ik heb zijn folder WRC4 gekopieerd naar mijn 2de partitie. Deze folder is 2.68GB.
In deze folder het volgende:
Een folder wrc
een bestand: SCES_523.89
een bestand: SYSTEM
In de folder wrc zit:
een folder:Data
een folder: IRX
Daar zitten ook weer bestanden in.
Ik had gehoopt dat hij een iso file had maar dat is niet het geval.
Het liefst wil ik met Nero burning rom branden.
Maar weet niet hoe het moet.
Moet ik een data dvd maken en de folder WRC4 slepen en branden, of moet ik de folder WRC slepen of moet ik een hele andere weg volgen.
Alvast bedankt.
Ik zit momenteel in het buitenland en heb uiteraard mijn laptop meegenomen. Nu heb ik iemand hier leren kennen die dit zit met een probleem. Hij heeft een ps2 spel op zijn usb drive en wilt hem branden op een schijf.
Ik heb een dvd brander in mijn laptop en kan hem hopelijk helpen.
Via google en got heb ik zitten zoeken, maar omdat we maar 1 schijfje hebben wil ik er zeker van zijn hoe ik het spel op de dvd+RW verbatim moet branden.
Ik heb zijn folder WRC4 gekopieerd naar mijn 2de partitie. Deze folder is 2.68GB.
In deze folder het volgende:
Een folder wrc
een bestand: SCES_523.89
een bestand: SYSTEM
In de folder wrc zit:
een folder:Data
een folder: IRX
Daar zitten ook weer bestanden in.
Ik had gehoopt dat hij een iso file had maar dat is niet het geval.
Het liefst wil ik met Nero burning rom branden.
Maar weet niet hoe het moet.
Moet ik een data dvd maken en de folder WRC4 slepen en branden, of moet ik de folder WRC slepen of moet ik een hele andere weg volgen.
Alvast bedankt.