Ik ben van plan mijn oude systeem te upgraden. Ik weet wat ik wil hebben alleen de mobo keuze vind ik erg lastig. Mijn buget is niet meer dan 160 euro, heb dus geen geld voor een 680i. Toen ben ik gaan kijke bij een 650i maar die mobo's zijn niet echt toekomst gericht. En volgens mij is de nieuwe P35 dat wel.
Ik wil een mobo hebben waar ik in de toekomst ook nog wat aan heb, en kwam toen uit op de P35 Platinum voor 159,-. Dit mobo is alleen niet DDR3 competible maar ik vraag me af of DDR3 binnen een jaar een stuk goedkoper word.
Ik zag ook deze mobo staan MSI P35 Neo Combo-F 115,- heeft volgens mij alles wat de Platinum ook heeft en zelfs meer, namelijk DDR2 en 3. Of ik zie ik wat over het hoofd?
Is er een goede rede waarom er 45,- verschil is?
Ik wil een mobo hebben waar ik in de toekomst ook nog wat aan heb, en kwam toen uit op de P35 Platinum voor 159,-. Dit mobo is alleen niet DDR3 competible maar ik vraag me af of DDR3 binnen een jaar een stuk goedkoper word.
Ik zag ook deze mobo staan MSI P35 Neo Combo-F 115,- heeft volgens mij alles wat de Platinum ook heeft en zelfs meer, namelijk DDR2 en 3. Of ik zie ik wat over het hoofd?
Is er een goede rede waarom er 45,- verschil is?