Vrolijk luister ik al een paar maanden elke dag naar de liedjes op mijn ipod nano via mijn digital speaker set "my music show". Dit bevalt perfect.
Tot op een dag ik weer muziek wil gaan luisteren en mijn Ipod aangeeft "the currently attached accessory is not supported by this Ipod" (of in het nederlands: er is op dit moment een accessoire aangesloten dat niet door deze ipod wordt ondersteund)
Wat ik al heb gedaan:
- fabrieks instellingen terug gezet
- nieuwe software geinstalleerd
- digital speakers getest via computer > doet het nog perfect.
- gegooglet, maar tevergeefs..
Wie helpt mij dit probleem op te lossen? Ik ga maandag op vakantie en hoop dus dat het voor die tijd opgelost kan worden want ik zou graag op vakantie ook muziek willen luisteren..
Bij voorbaad dank
Tot op een dag ik weer muziek wil gaan luisteren en mijn Ipod aangeeft "the currently attached accessory is not supported by this Ipod" (of in het nederlands: er is op dit moment een accessoire aangesloten dat niet door deze ipod wordt ondersteund)
Wat ik al heb gedaan:
- fabrieks instellingen terug gezet
- nieuwe software geinstalleerd
- digital speakers getest via computer > doet het nog perfect.
- gegooglet, maar tevergeefs..
Wie helpt mij dit probleem op te lossen? Ik ga maandag op vakantie en hoop dus dat het voor die tijd opgelost kan worden want ik zou graag op vakantie ook muziek willen luisteren..
Bij voorbaad dank