Autoreply in Horde?

Pagina: 1
Acties:
  • 555 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:41
Ik weet niet precies waar ik dit moest plaatsen... dus verplaats hem maar alst moet ;)

Ik moet voor iemand een autoreply mailtje maken vanwege vakantie, maar ik kan die optie nergens vinden in Horde :( Iemand een ideetje hoe ik toch een autoreply mailtje kan fixen?

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
maarud schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 18:32:
Ik weet niet precies waar ik dit moest plaatsen... dus verplaats hem maar alst moet ;)

Ik moet voor iemand een autoreply mailtje maken vanwege vakantie, maar ik kan die optie nergens vinden in Horde :( Iemand een ideetje hoe ik toch een autoreply mailtje kan fixen?
Oh kom op zeg. Gebruik google even.

http://www.google.com

intikken: Horde autoreply
Q: I can't find some of the features (out of office message, message forwarding, auto-reply) available in the old system in the new Horde-based DeskPilot.

All mailbox settings such as Auto-Reply, Mail Forwarding, Statistics, SPAM Filtering, Fax via E- mail, Resetting your mailbox password etc. are available in My Mailbox Manager interface at http://mymailboxmanager.com. When the page is loaded, please select "POP/IMAP Mailbox" as your Mailbox Type and specify your mailbox and the password. As previously, when logged in with "postmaster@domain_name.com" mailbox you will be able to manage all existing mailboxes and create new ones.
1e hit: http://www.intermedia.net/support/kb/default.asp?id=1126

Moeilijk hè? :(

• maarud
alsof ik google nog niet gebruikt heb ¬¬

Als jij nu ff die linkt volgt in die quote van je zie je dat dat alleen geld voor die site ;)

[ Voor 108% gewijzigd door maarud op 05-07-2007 18:40 ]

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gaat dat wel werken met Horde? Immers, naar mijn weten is Horde een PHP-based client. En zolang niemand of niets die PHP-scriptjes aanroept, zal er ook weinig met je mail gebeuren, right?

Hm, Horde zelf heeft wel wat: Vacation, een module uit Horde Sork.

[ Voor 27% gewijzigd door Osiris op 05-07-2007 18:43 ]

• maarud
Osiris schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 18:41:
Gaat dat wel werken met Horde? Immers, naar mijn weten is Horde een PHP-based client. En zolang niemand of niets die PHP-scriptjes aanroept, zal er ook weinig met je mail gebeuren, right?
ja, maar omdat je dat misschien kan instellen dat hij dus automatisch gaat reageren (kan bij bijv. gMail ook) moet dat server-side lukken lijkt me

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
maarud schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 18:44:
[...]

ja, maar omdat je dat misschien kan instellen dat hij dus automatisch gaat reageren (kan bij bijv. gMail ook) moet dat server-side lukken lijkt me
Dat GMail het kan is natuurlijk niet zo gek. Maar blijkbaar maakt Horde Vacation (zie boven) gebruik van een programmaatje die 't voor z'n rekening neemt, geen PHP-script.

• maarud
Ik heb inmiddels in Plesk zitten zoeken aangezien ik geen Vacation kan installeren, en in PLesk zit een Autoresponder functie! Bedankt voor de link iig, want daardoor heb ik het ontdekt!
Pagina: 1