Klein vraagje.. als mijn Playstation de deur uit is wil ik een Dreamcast kopen... ik weet dat hier meestal discussies zijn over PC games, maar aangezien de DC gebruik maakt van WinCE, heb ik 'm maar hier geplaatst;
1) Moet een Dreamcast omgebouwd zijn om backups van spellen te kunnen draaien, of is dit niet nodig vanwege de bootCD.
2) Heb je een RGB/Scart kabel nodig voor NTSC spellen, of zie je deze zonder gezeik in kleur op je scherm (Playstation heeft RGB kabel nodig)
En waarom ik een DC wil kopen ondanks dat de productie is stopgezet?
- Je kan al je Playstation games erop spelen (die verkoop ik dus niet!)
- Je kan alle DivX films incl. ondertitels kijken op je Dreamcast. (ben je wel even bezig met ze in juiste formaat te krijgen enz. maar het lukt wel)
Maargoed, als iemand deze vragen voor mij kan beantwoorden, dan weet ik waar ik aan toe ben
1) Moet een Dreamcast omgebouwd zijn om backups van spellen te kunnen draaien, of is dit niet nodig vanwege de bootCD.
2) Heb je een RGB/Scart kabel nodig voor NTSC spellen, of zie je deze zonder gezeik in kleur op je scherm (Playstation heeft RGB kabel nodig)
En waarom ik een DC wil kopen ondanks dat de productie is stopgezet?
- Je kan al je Playstation games erop spelen (die verkoop ik dus niet!)
- Je kan alle DivX films incl. ondertitels kijken op je Dreamcast. (ben je wel even bezig met ze in juiste formaat te krijgen enz. maar het lukt wel)
Maargoed, als iemand deze vragen voor mij kan beantwoorden, dan weet ik waar ik aan toe ben