Droomkast

Pagina: 1
Acties:

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:11
Klein vraagje.. als mijn Playstation de deur uit is wil ik een Dreamcast kopen... ik weet dat hier meestal discussies zijn over PC games, maar aangezien de DC gebruik maakt van WinCE, heb ik 'm maar hier geplaatst;

1) Moet een Dreamcast omgebouwd zijn om backups van spellen te kunnen draaien, of is dit niet nodig vanwege de bootCD.

2) Heb je een RGB/Scart kabel nodig voor NTSC spellen, of zie je deze zonder gezeik in kleur op je scherm (Playstation heeft RGB kabel nodig)

En waarom ik een DC wil kopen ondanks dat de productie is stopgezet?
- Je kan al je Playstation games erop spelen (die verkoop ik dus niet!)
- Je kan alle DivX films incl. ondertitels kijken op je Dreamcast. (ben je wel even bezig met ze in juiste formaat te krijgen enz. maar het lukt wel)

Maargoed, als iemand deze vragen voor mij kan beantwoorden, dan weet ik waar ik aan toe ben :)

Verwijderd

Ben je wel serieus?

Jammer, net te laat :)

Verwijderd

Wat bedoel je met serieus? Een DC is best mooi machientje en zullen binnenkort toch steeds goedkoper worden.. grafisch zijn ze echt goed en soms nog beter dan PS2.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op vrijdag 09 februari 2001 00:30 schreef JK het volgende:
- Je kan al je Playstation games erop spelen (die verkoop ik dus niet!)
Ja, leuk.. Ik vraag me af hoe je dat gaat doen zonder Bleemcast?
En laat het net zijn dat Bleemcast nog niet uit is..

Verwijderd

Via Bleemcast jah.. anders gaat het niet. Bleemcast komt in maart uit, en geloof me, die komt echt wel uit hoor. Zal in elk geval mooier worden dan PSX games draaien op een PS2... net als gewone Bleem op de PC.
Kijk maar eens op www.bleemcast.com

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Joh.. En wat staat er op die site:

Q - When will bleemcast! be released?
A - bleem! for Dreamcast doesn't have a release date yet, but when it is ready we'll post the date prominently on the front page of our site, and notify our bleem! for Dreamcast email list.

Je meent het? Ja.. echt..

• JK
Op een sega site stond dat het in maart uit zou komen. Maar wat boeit het, Bleemcast komt eraan, en die berg PSX cds in m'n kast lopen echt niet weg... trouwens, speel liever DC games, die zien er ietsje beter uit :) Maar het is dat het kan.. denk je dat ik PSX games op mijn PC speel? Heb 1x Exhumed ofzo gespeeld via Bleem..

• Theeboon
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Sega stopt met de productie van de Dreamcast en dus zullen de prijzen stuk lager worden.

De games voor de Dreamcast zijn, naar wat ik hoor, een stuk koeler dan de meesten van PSX e.d...

"I sit in my room and imagine the future."

• JK
Inderdaad theeboon :)
Ze nokken er mee, maar dat boeit me echt niet, voorlopig zijn er zat spellen uitgekomen, komen er nog zat, als Bleemcast uit is is de DC meer waard, en de PSX is echt lelijk als je er een DC naast zet... sommige DC games zijn zelfs mooier dan spellen op de PS2.. zoveel stelt dat ding niet voor.
Halflife en Unreal Tournament komen ook voor de DC... er zit een modem in, leuk als KPN flatfee in gaat voeren. Dan wil ik wel internetten op dat ding :)
Pagina: 1