[Anno 1503] video probleem en uitbreiding probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-12 14:16

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
Ik heb twee problemen met Anno 1503.{ik weet niet of ik 2 topics aan moet maken?}

Ik heb het spel succesvol geinstalleerd, alleen als ik het dan start heb ik geen beeld. Het blijft gewoon zwart. Ik hoor wel het geluid, ik kan alles volgen alleen heb ik geen beeld.
Ik heb toen mijn nieuwste driver(94.24 force ware) geinstalleerd voor mijn Nvidia 6800 GT (overgeklokt van een 6600 met een firmware upgrade).
Toen kon ik het spel wel spelen, niks aan de hand. Alleen ik moest een keer stoppen, ik sluit netjes me pc af geen enkel probleem. Start ik de volgende keer me pc weer, start ik anno 1503 weer het zelfde probleem een zwart scherm. :P
Ik heb toen op het anno 1503 support forum gekeken, daar heb ik onderandere gevonden dat ik in me bios me agp op 4x moest zetten. Heb ik dat gedaan kan ik het weer spelen, alleen daar komt ook weer een einde aan. Start ik me pc weer op en je raad het al een zwart scherm bij anno 1503, ik denk nou dan proberen we de driver toch nog een keer, ik installeer de zelfde driver. (dan krijg je van die meldingen of je het bestand wilt overschrijven enzo, heb ik "ja op alles" geklikt) :*)
Start ik het spel, het werkt. Ik sluit af start het spel weer en weer een zwart scherm. Nu kan ik wel weer die driver doen, dan werkt het waarschijnlijk wel weer. Maar als ik dat elke keer moet doen als ik het spel wil spelen wordt ik toch wel een beetje moe van. |:(
Iemand een idee :?

Dan probleem 2:
Ik heb een DVD van Anno 1503 de nieuwe wereld NL versie.
Ik heb de uitbreiding schatten monsters en piraten, als ik die wil installeren komt er op een gegeven moment de melding dat ik CD2 van het originele spel erin moet doen. Ik heb geen CD want ik heb een DVD, ik doe de DVD erin maar die pakt ie niet. :'(
Iemand een idee :?

edit specificaties

Ik draai windows XP SP2
Ik weet de systeem specificaties niet helemaal ik probeer het zo volledig mogelijk.
AMD athlon 3000+ 32 bit processor
6800 GT nvidia kaart (overgeclockt van een 6600 via firmware)
160 GB harde schijf IDE
Asrock moederbord, er zit geluid on board.
DVD RW station IDE
1 GB intern ddr geheugen

[ Voor 9% gewijzigd door Vae Victus op 05-07-2007 18:35 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
*kick*
Iemand een idee?

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
Ik heb het zwarte scherm opnieuw de drivers installeren probleem opgelost.
Ik heb de nieuwste driver van Nvidia geinstalleerd, de internationale versie.

Iemand nog een idee voor mijn uitbreidingsprobleem?

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
*schop*
Iemand een idee?

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
*schop*
Iemand een idee?