Toon posts:

13.3" laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb momenteel een laptop van zo'n 3,5kg (Compaq R4000) en ik wordt er ziek van om dat ding overal mee naar toe te zeulen, vooral omdat het apparaat ook nog eens een enorme adaptor heeft.

Ik ben dus nu op zoek naar een nieuwe, waarbij ik een goede balans tussen draagbaarheid en bruikbaarheid probeer te vinden.
15,4" is meestal vrij zwaar qua gewicht.
14,1" is een optie
13,1" lijkt me perfect
12,1" lijkt me te klein

Het probleem is dat ik bijna geen Nederlandse aanbieders van notebooks kan vinden in deze maat (ik wil liever geen Apple).

Heeft iemand tips hierover?

Verder hoor ik ook graag wat andere mensen de perfecte maat vinden voor een laptop die bruikbaar en draagbaar is.

Qua systeemvereisten zoek ik zoiets:
- Dual core processor
- 2048 MB RAM
- Min. 100GB harddisk.
- Grafisch en geluid niet zo belangrijk: voornamelijk typen, surfen, en gebruik van een database-applicatie.

Groeten,
Hendrik

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
de nieuwe dell xps m1330....

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
HP heeft diverse 14,1 inch laptops in de Pavilion serie. Ikzelf heb bijv. de DV2085ea met 14,1 inch scherm.

[ Voor 31% gewijzigd door Spixo op 05-07-2007 16:34 ]

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-01 07:54

SpamLame

niks

Check eens op http://www.ciao-shopping....4-1_gb_en_meer-core_2_duo

Staat een MSI megabook, Sony VAIO 13 inch modellen naast de Mac modellen (die je niet wilt ;))

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:42

Turbosjaak

Un Chien De Liege

HP heeft zoals hierboven genoemd inderdaad enkele kleine laptops.