[Outlook 2003] PDF bijlagen afdrukken

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:43
Ik heb een mail met 6 PDFjes er in. Deze druk ik af via afdrukken inc bijlagen.

Nu worden er van deze 6 PDFjes er maar 2 en soms 3 afgedrukt.
Ik gebruik Acrobat Reader8 in Acrobat7 gaat het ook fout.

Ik denk dat het licht aan OLK bestanden. Outlook slaat eerst het bestand op in zijn cache, vanuit hier opend hij de bijlagen. Het lijkt er op dat de bestands namen van elke PDF gelijk is. en hierdoor maar 1 ducument te gelijk kan openen en printen als bestand nog in gebruik is sluit de eerst op volgende file zich zelf.

We hebben het al op verschillende printer getest alemaal zelfde probleem op Google en MS.com kom ik ook niet echt veel verder.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zijn dat toevallig allemaal vergelijkbare, of compleet verschillende soorten printers? Daar ook al de nieuwste versie van genomen? Welke versie van Windows? 2000/XP/Vista?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• To_Tall
Zijn alemaal vergelijkbare printers.
Alle werkstations zijn Windows XP en Office 2003
Windows is voledig gepatch en Office 2003 ook.

• Gdsur5all
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-07 13:09
Heb je ook al is geprobeerd het attachement even op te slaan op de hdd en dan te openen en te printen?
Dit werkt vaak ook als workaround.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
To_Tall schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:43:
Zijn alemaal vergelijkbare printers.
Alle werkstations zijn Windows XP en Office 2003
Windows is voledig gepatch en Office 2003 ook.
Gaat afdrukken mét bijlagen naar de MDI writer wel goed?
Welke printers? HP? Toevallig universele driver geinstalleerd, if not probeer die eens. Echter durf ik niet met zekerheid te zeggen dat je dit in de printdrivers moet zoeken, maar uitsluiten kan nooit kwaad :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• To_Tall
sanfranjake schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:24:
[...]

Gaat afdrukken mét bijlagen naar de MDI writer wel goed?
Welke printers? HP? Toevallig universele driver geinstalleerd, if not probeer die eens. Echter durf ik niet met zekerheid te zeggen dat je dit in de printdrivers moet zoeken, maar uitsluiten kan nooit kwaad :P
We hebben meerdere printers, HP, en Xerox machines het gaat op elke printer fout. Ook verscillende modellen. Lijkt dus niet aan de drivers te liggen maar meer aan de handeling binnen Office 2003.
Adobe 5 al geprobeerd tot 8 elke versie gaat fout. Zo langzame hand raak ik uitgeput met ideetjes. op ms.com kom ik ook niet verder.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:12

Reptile209

- gers -

Als je alle bijlagen opslaat, allemaal selecteert en dan rechtsklik -> print, gaat het dan wel goed? Ik weet namelijk dat dat op mijn werk ook nooit werkt: er worden dan maar een paar van de geselecteerde bestanden afgedrukt. Dus mogelijk is het probleem niet Office maar Windows (XP).

Zo scherp als een voetbal!

• To_Tall
Reptile209 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 11:39:
Als je alle bijlagen opslaat, allemaal selecteert en dan rechtsklik -> print, gaat het dan wel goed? Ik weet namelijk dat dat op mijn werk ook nooit werkt: er worden dan maar een paar van de geselecteerde bestanden afgedrukt. Dus mogelijk is het probleem niet Office maar Windows (XP).
Die had ik nog niet geprobeerd. Maar ja ik krijg heb dan idd het zelfde probleem....

Pagina: 1