Ok ik heb een lage fps. Iemand bereid mij te helpen?

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Topicstarter
Oke hier heb ik eens een uitdaging voor jullie die ik zelf niet kan oplossen. Ik heb 2 pc's gehad

M'n eerste pc was 2.26 ghz en mn nieuwe is een amd athlon 3600+ dual core
M'n eerste pc had een geforce 5200 FX en mn nieuwe een Geforce 8500
Op m'n eerste pc draaide cod2 soms best kut(zelfs na tweaken had ik 50-70 fps) en op m'n nieuwe pc haal ik met gemak 250 FPS.
Op m'n eerst pc draaide cod1 op ongeveer 90 fps na tweaken. Leg me nu eens uit waarom ik op mijn nieuwe pc maar 20 FPS HAAL O_O
Ja ik heb nieuwste drivers!

Aub diegene die dit kan oplossen is echt slim O_O
Nieuwste drivers. mn oude pc was GEEN DUO CORE. Ik gebruik setinfinity al. Al geprobeerd op 1 cpu en op 2 ook met dat toggle unibit gedoe.

En ik draai op windows xp want vista zuigt ballen!

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

De wattes???.. Ik snap niet veel van je post..... Je vraagt waarom je maar 20 fps krijgt bij je nieuwe computer.... Nou mijn antwoord zou zijn.. Koop een nog betere... j/k

Maar als je de FAQ's gelezen had zou je er achter kunnen komen dat dat aan een ton van dingen kan liggen..

Bovendien plaats je niet genoeg info waar wij wat mee kunnen.. De info die je plaats is onhandig geplaats..

Begin met bv oude systeem : ............... (systeem info)

dan Nieuw systeem...... (systeem info)

Tevens heb je zelf niets maar dan ook niets zelf geprobeerd.....
Je verteld ook niet wat voor spellen je bedoeld... en welke settings je gebruikt....

Kort om.. Ik verwacht snel een slotje ..

Edit.. Las net dat je wel 3 topics opend met hetzelfde verhaal..

Om de quote van de MOD nog maar eens te geven:

Jeffroiscool, op deze manier is het topic niet te lezen. Zo'n dump geeft veel info maar is onleesbaar en het lijkt zo alsof je een vraag gewoon over de muur gooit zonder er over na te denken (zodat men je minder graag helpt), maar dat is natuurlijk niet het geval.

Open dus ajb. even een nieuw topic waar je wat overzichtelijker de benodigde informatie geeft. Voor de benodigde info wil je even kijken in Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen en natuurlijk in de vele oude topics die jouw vraag bespreken. Gebruik dan trouwens ajb ook een minder schreeuwerige topictitel: dus minder hoofdletters en maximaal een leesteken op het einde. Ook dat helpt namelijk niet mee om te willen helpen, net zoals de warme bakker die ene klant die van achterin de zaak loopt te schreeuwen zeker niet beter helpt dan iemand die gewoon rustig praat

Maar op deze manier kunnen we zo moeilijk helpen dus sluit ik het en laat ik je even opnieuw beginnen zodat men je beter kan helpen

leonpwner1 in "[COD1] LAGE FPS?!", frankiepankie in "[COD1] LAGE FPS?!" en weer leonpwner1 in "[COD1] LAGE FPS?!" geven trouwens al goede tips die je alvast wilt meenemen in een nieuwe topicstart.

[ Voor 48% gewijzigd door Stronkie op 05-07-2007 16:55 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dikke kans dat COD1 niet geoptimaliseerd is voor een c2d...dan draait ie mar op 1 core en als ie ook niet voor je nieuwe videokaart geoptimaliseeerd is kan het nog veel bedroevender worden :z

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

Topicstarter
Dus ik kan gewoon cod1 wegpleuren?

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

mischien is vmware een oplossing? Of is die ge-emuleerde graka niet goed genoeg voor CoD1

[ Voor 45% gewijzigd door Raven op 05-07-2007 18:14 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

bartgrefte schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 18:14:
mischien is vmware een oplossing? Of is die ge-emuleerde graka niet goed genoeg voor CoD1
Wat denk je zelf.. 8)7

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jeffroiscool schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 18:06:
Dus ik kan gewoon cod1 wegpleuren?
ja want vista zuigt ballen.

CoD gebruikt de 2 cores van je CPU gewoon niet goed.

Probeer dit eens: Dual Core Gaming Fix Guide
Gaat over X2 processoren, maar moet ook werken voor intel dualcore proc.

[ Voor 8% gewijzigd door Kurios op 05-07-2007 18:21 ]

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

Topicstarter
Ik heb xp geen vista >.>

Ik zal eens kijken!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
F_J_K in "[COD1] LAGE FPS?!" leek mij erg duidelijk. Gelieve je te houden aan de richtlijnen en registratievoorwaarden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.