[Remotely Anywhere] Login vraag

Pagina: 1
Acties:

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-03 15:37
Ik heb thuis een pc draaien met Server 2003 r2.
Hierop staat de laatste versie van Remotely Anywhere Server geinstalleerd.
Werkt prima! Typ in mijn browser mijn ip en ik kan inloggen met mijn windows account van thuis.
Maar als ik nu op het linkje druk van Remote Control dan gaat hij verbinden met mijn server desktop.
Werkt ook alleen krijg ik dan mijn windows aanmeld scherm met daaronder een schermpje van Remotely Anywhere: Remotely Anywhere can unlock this computer using credentials for COMPUTERNAAM\Gebruiker without having to typ in a password.

Ik hoef dan alleen op unlock te drukken en hij logt in.
Aan de ene kant handig maar ik heb dit liever niet omdat ik zelf handmatig wil inloggen.
Waar kan ik deze optie uitzetten?
Afbeeldingslocatie: http://www.panja.nl/login.gif

Heb gezocht en geprobeerd contact te leggen met de makers van dit stukje software maar ik krijg geen contact met hen!

• WRT54G
Helemaal niemand?

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:53

pistole

Frutter

Heb je al gezocht bij / contact opgenomen met de leverancier? Tegenwoordig gebruikt men voornamelijk RDP (althans, ik wel :p ) dus denk dat je sneller je antwoord vindt bij RA dan hier...

Ik frut, dus ik epibreer

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:07
idd snap ik het nut niet van Remotely Anywhere (kwa remote-desktoppen) tov RDP.

RDP werkt sneller, je hoeft geen "rare" activex troep te installeren, en de client staat toch op vrijwel elke fatsoenlijke PC.

• WRT54G
Ik heb geprobeerd om contact te krijgen met de leverancier. (staat ook in het topic...)

RDP werkt helaas niet hier vanuit mijn werk omgeving.
Wij draaien hier (nog steeds) Windows 2000 en hebben een redelijk dicht getimmerd netwerk.
Ik krijg het wel werkende via SSH en dan RDP maar dat vind ik te omslachtig.
Moet dan putty opstarten en RDP.
RA werkt voor mij sowieso ook sneller en zeker als ik voor RDP nogeens 2 programma's moet opstarten (putty + RDP).

Vandaar...

Verwijderd

Geen idee of dit wat voor je is hoor, maar rdp kan je ook vanuit een browser openen, ff googlen en je had het zo gevonden.

Ik heb het verder nooit gebruikt, dus kan je er verder niks over vertellen, maar je kan het uiteraard eens proberen of je het wat vind.

http://www.microsoft.com/...oads/tools/rdwebconn.mspx
Pagina: 1