Ik beschik over een Ati X1900 XT met VIVO
Dit houdt in dat ik video in en video out heb.
Ik heb alles goed aangesloten, In me VCR een scart gedaan waar tulp stekkertjes in zitten.
De gele verbonden naar me video in composiet op me videokaart
En de rode en de witte naar een 3,5 mm mini jack met zo'n omzet geval.
Maar het gevolg is dat ik geen beeld, noch geluid heb. Ik heb een videoband erin, maar het lijkt alsof ik totaal geen verbinding heb.
Me videokaart gebruikt:
ATI T200 AVStream Analog Capture.
Als ik Ulead Videostudio 11 opstart en wil capturen neemt hij zwart beeld op met helemaal bovenaan een balk die wat flikkert, maar als ik me video in stekker uit me pc trek, doet hij dit nog steeds.
Ben te einde raad. heb al meerdere capture programmas geprobeert maar niets werkt
Dit houdt in dat ik video in en video out heb.
Ik heb alles goed aangesloten, In me VCR een scart gedaan waar tulp stekkertjes in zitten.
De gele verbonden naar me video in composiet op me videokaart
En de rode en de witte naar een 3,5 mm mini jack met zo'n omzet geval.
Maar het gevolg is dat ik geen beeld, noch geluid heb. Ik heb een videoband erin, maar het lijkt alsof ik totaal geen verbinding heb.
Me videokaart gebruikt:
ATI T200 AVStream Analog Capture.
Als ik Ulead Videostudio 11 opstart en wil capturen neemt hij zwart beeld op met helemaal bovenaan een balk die wat flikkert, maar als ik me video in stekker uit me pc trek, doet hij dit nog steeds.
Ben te einde raad. heb al meerdere capture programmas geprobeert maar niets werkt