Ik heb hier een XML bestand, en nu wil ik via XSL tot een ander XML bestand komen, waarin alleen nog maar tags opgenomen staan die ik kies.
Stel dat ik heb :
en ik wil dit krijgen:
Zou iemand mij dit kunnen uitleggen? Als ik copy-off gebruik, wordt mijn tekst ineens niet meer opgemaakt maar gewoon alles in mijn browser gedumpt.
/edit
Ik heb w3schools doorgespit, nog een stapel documentjes dat ik nog had liggen van school, waar het ooit behandeld is, google, enzovoort. Toch lijkt het mij niet zo heel lastig te zijn, ik krijg het enkel niet voor elkaar
Stel dat ik heb :
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <muziek> <album> <naam>Henk</naam> <prijs>2</prijs> </album> <album> <naam>Klaas</naam> <prijs>3</prijs> </album> |
en ik wil dit krijgen:
XML:
1
2
3
4
5
6
7
| <muziek> <album> <naam>Henk</naam> </album> <album> <naam>Klaas</naam> </album> |
Zou iemand mij dit kunnen uitleggen? Als ik copy-off gebruik, wordt mijn tekst ineens niet meer opgemaakt maar gewoon alles in mijn browser gedumpt.
/edit
Ik heb w3schools doorgespit, nog een stapel documentjes dat ik nog had liggen van school, waar het ooit behandeld is, google, enzovoort. Toch lijkt het mij niet zo heel lastig te zijn, ik krijg het enkel niet voor elkaar
[ Voor 15% gewijzigd door _eXistenZ_ op 05-07-2007 14:47 ]
There is no replacement for displacement!