Office 2007 Deployment

Pagina: 1
Acties:

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik wordt er helemaal gek van. Ik heb dus een Engelse versie van Office 2007 met een language pack in het Nederlands (voor de proofing tools).

Via de Office Customize Tool (setup /admin) heb ik nu geprobeerd dat taalpakket erin te krijgen. Uiteindelijk heb ik de inhoud van het pakket in de root van de office CD gedaan en heb dus nu alle dingen "dubbel" (access.en-en & access.nl-nl).
Als ik nu de OCT draai dan vraagt ie om een product en ik kies dan Office. Ik kan het pakket dan customizen en bij de onderdelen selecteert geeft ie Nederlandse namen.
Als ik hiervan een setyp file maak dan kan ik bij de taal Nederlands niet uitzetten :(

Als ik alle .nl-nl mappen weggooi, behalve proofing dan kan ik die niet selecteren in OCT...

Hoe kan ik nu gewoon zorgen dat ik een Engelse Office krijg waarin de Nederlandse proofing zit!?

• Mannekino
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-06 21:37
Zelfde vraag waar ik ook graag antwoord op zou willen hebben. Ik ben in het bezit van Office 2007 Enterprise via het Action Pack Subscription programma van Microsoft. Ik wil nu al enige tijd te overstap maken van Windows XP naar Windows Vista maar heb dit tot op heden nog niet gedaan voor mijn werkstation. Er zit helaas geen Nederlandse spellingscontrole bij de versie die ik heb. Het Language Pack aanschaffen vind ik een beetje teveel van het goede, dit kost ruim € 200,00. Als dat de enige optie is kan ik nog wel even uit de voeten met Office 2003.

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
*kick*