Toon posts:

3D loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij elk 3d-spel, dat ik wil spelen, loopt mijn hele systeem direct of na een tijdje compleet vast. Wordt hier niet goed van.

Iemand enig idee hoe dit kan?

Abit SL-6, 256 Mb, Maxi Gamer Cougar (Riva TNT2 M64), 20 Gb. Maxtor HD, SB Live

Verwijderd

Het zou volgens mij aan de drivers kunnen liggen!! Heb je wel de nieuwste?? Zoja neem dan een slag ouder(als je die kan vinden) dit klinkt mischien raar maar het wil nog wel een werken |:(|:(

Codex Crunching Crew HEEERST!!!! }:O}:O

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al veel verschillende drivers geprobeerd. Het ligt waarschijnlijk ook niet aan Windows-versie. Ik gebruik nu Windows ME, maar ik heb ook al Windows 98 gebruikt, maar het probleem blijft.

Verwijderd

Ben je aan het OC'en gweest??

Misschien word je kaart te warm??

(Moet zeggen heb geen idee wat er dan meestal gebeurt)

Verwijderd

Ik heb hetzelfde met een tnt2 op cellie 600 + cuv4x

Verwijderd

Topicstarter
Heb kaart ook niet geOC't. Zou het ook kunnen liggen aan de voeding. Zit nu een standaardvoeding in van 220 W (geloof ik).

Verwijderd

Als windhoos gewoon draait ligt het daar denk ik niet aan.

Het spijt me maar ik kan ook niks meer bedenken! :'(

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt.

Iemand anders???

Verwijderd

Ja ik (toch nog iets)

Het laatste wat ik kan bedenken is dat je misschien opzoek moet naar een BIOS-update tegen aan moet gooien.

Kammeraad kwam hier nog mee:
Het zou kunnen dat de AGP snelheid van je kaart in de clinch ligt met die van je mobo
zoek ff nieuwe AGP-bus drivers!!

Misschien is dit iets?? >:)

Verwijderd

Bekent probleem met riva tnt2(bij mij dan)

Als je na het resetten tijdens een 3-d spel weer een 3-d spel probeert, loopt ie dan meteen weer vast (of na zeer korte tijd? Zo ja, kaart wordt te warm. Zo nee, probeer de laatste drivers te vinden en de kaart opnieuw installeren (ook als je de nieuwste al gebruikt)
Luck

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Ik heb een TNT2Ultra en nergens last van, wel ge OC'd. TNT2 M64 is zoiezo niet gemaakt voor 3D Games, koop gewoon een betere

Specs

Pagina: 1