Toon posts:

Open source site aanpassen naar mijn wensen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak gebruik van de open source site nzbstrike voorheen torrentstrike.

Ik wil geen site oprichten met de zoveelste nzb site maar ik wil deze site omgooien tot een leuke algemene site omdat ik de layout heel mooi vindt.

Nu is het zo dat er in deze site een module zit waar je nzb`s kunt uploaden.
Ik zou graag dit willen veranderen dat elke gebruiker linkjes kan uploaden naar de site zodat in de juiste catogerie komt te staan.

voorbeeld

Stel je voor ik wil de link www.google.nl

Ik klik op upload link Geef gegevens in van google voeg de logo toe en klik op upload.
Hierna komt dit linkje in de juiste aangegeven categorie zoek machines.

Dus ik moet alleen de upload module aanpassen en de rest van de site moet hetzelfde blijven.

Iemand ervaring met de site NZBstrike of Torrentstrike? Die mij wat tips kan geven!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11 14:33

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Heb je zelf programmeerervaring cq al iets geprobeerd? Nu klinkt het, ondanks je vraag om tips, net op een script request...? Ben bang dat je rap een slotje krijgt...

IIg, zoek de module/functie op in de code die het uploaden afhandeld en probeer ipv een bestandje weg te schrijven een link op te slaan. Ook zul je de weergave aan moeten passen; bestandjes downloaden of op een link klikken is nl een verschil...

Overigens zit je ook in het verkeerde forum denk ik... ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:43

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Je gaat een webapp ombouwen omdat je de layout mooi vindt?

Het lijkt mij veel handiger om een webapp te zoeken die aan jouw functionele eisen voldoet en er vervolgens de layout van dat andere systeem te gebruiken.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
links uploaden? 't moet niet mooier worden..

* BasieP snapt niet veel van je verhaal.
en vooral wat wij er mee moeten

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Niemand_Anders
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-07-2024

Niemand_Anders

Dat was ik niet..

Geef je bij het uploaden de category op of moet de website zelf achterhalen in welke category het plaatje hoort? Dat laatste is vrijwel onmogelijk. Het beste kun je dus naast het upload element (<input type='file" />) een dropdown zetten. Vervolgens kun je server sided dan de category uitlezen en opslaan bij het bestand.. Maar als je bij het uploaden extra informatie opgeeft (zoals de category) dan zal toch ook de presentatie (het tonen van de gegevens) aangepast moeten worden omdat de category geen doel heeft.

Daarnaast wil ik je toch even op eventuele copyright schendingen wijzen. Je kunt niet zomaar bijv. een logo, foto of ander plaatje op je website zetten. Daarvoor heb je toestemming nodig van de auteur. In jouw voorbeeld dus Google. Er zijn wel overigens wel images die je zonder toestemming kunt gebruiken.

If it isn't broken, fix it until it is..