“If Your Only Tool Is a Hammer Then Every Problem Looks Like a Nail” (Abraham Maslow)
Link naar de pricewatch.
[ Voor 56% gewijzigd door Gurbe de n00b op 05-07-2007 11:33 . Reden: Pricewatch toegevoegd. ]
Dat is dus dit spulGurbe de n00b schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:32:
De betere CM-Shop heeft mesh panelen van AC-Ryan. (De MeshX).
Link naar de pricewatch.

Ik vraag me alleen af of het niet te groot is voor speakers (die gaatjes zijn toch al gauw zo'n 5mm namelijk).
maar ik weet niet hoe het dan heet.
Ik heb het ook in mijn kast zitten (TT Armor Jr.)
Op de Stacker zie je het ook goed zitten.
Het zijn meer kleine rondjes met een diameter van 0,5 tot 1mm.
Is het ook niet bij bouwmarkten te koop, want voor die boxen heb ik 1M^3 nodig en met dat spul van AC wordt t wel een duur grapje.
[ Voor 22% gewijzigd door bart0l0meus op 05-07-2007 11:59 ]
“If Your Only Tool Is a Hammer Then Every Problem Looks Like a Nail” (Abraham Maslow)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
[ Voor 1% gewijzigd door Carpento op 05-07-2007 18:55 . Reden: typo ]
Verwijderd
Je kunt beter even bij een winkel voor zelfbouw speakers kijken en daar speakerdoek kopen.
het zijn niet hele grote boksen;
Gereviseerde Bose 301 boxen.
Vast bekend tussen de audio fanaten op GoT.
Maar ik denk dat ik idd voor luidspreker doek ga, daar kan ik hier zo aankomen alleen vind ik het wat minder strak.
Verwijderd
Je hebt 1m3 nodig? Je zal met m2 bedoelen anders heb je het over inhoud.bart0l0meus schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:57:
Is het ook niet bij bouwmarkten te koop, want voor die boxen heb ik 1M^3 nodig en met dat