Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

mesh panel

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bart0l0meus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-11-2022
Ik ben opzoek naar een flinke plaat meshpanel voor m`n Bose boxen die toezijn aan een mooie opknapbeurt.
Alleen zou ik niet weten waar je dit meshpanel kan kopen?
Moet je hiervoor speciaal naar een hobby zaak of een CM-shop, of is het ook te vinden bij de bouwmarkt (waar ik het nog niet heb zien liggen)

Mvg,
Bart

“If Your Only Tool Is a Hammer Then Every Problem Looks Like a Nail” (Abraham Maslow)

• Gurbe de n00b
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02-2024
De betere CM-Shop heeft mesh panelen van AC-Ryan. (De MeshX).
Link naar de pricewatch.

[ Voor 56% gewijzigd door Gurbe de n00b op 05-07-2007 11:33 . Reden: Pricewatch toegevoegd. ]

Portfolio

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gurbe de n00b schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:32:
De betere CM-Shop heeft mesh panelen van AC-Ryan. (De MeshX).
Link naar de pricewatch.
Dat is dus dit spul
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b40e2fabc8712531fe9f2d6f8fb9c4e0/full.jpg
Ik vraag me alleen af of het niet te groot is voor speakers (die gaatjes zijn toch al gauw zo'n 5mm namelijk).

• bart0l0meus
neej ik moet ook kleinere hebben
maar ik weet niet hoe het dan heet.
Ik heb het ook in mijn kast zitten (TT Armor Jr.)
Op de Stacker zie je het ook goed zitten.
Het zijn meer kleine rondjes met een diameter van 0,5 tot 1mm.
Is het ook niet bij bouwmarkten te koop, want voor die boxen heb ik 1M^3 nodig en met dat spul van AC wordt t wel een duur grapje.

[ Voor 22% gewijzigd door bart0l0meus op 05-07-2007 11:59 ]

“If Your Only Tool Is a Hammer Then Every Problem Looks Like a Nail” (Abraham Maslow)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 11:28

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Voor zo'n afmeting kan je het beste contact opnemen met een metaalhandel of plaatbewerkingsbedrijf in de buurt.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:18
Wat Terw_Dan laat zien is MeshX Hexx, er is ook 'gewone' MeshX, die is veel fijner qua structuur.

[ Voor 1% gewijzigd door Carpento op 05-07-2007 18:55 . Reden: typo ]

Verwijderd

Ik zou alleen geen metalen mesh aanraden voor je speakers hoor.. vooral niet als het hele grote speakers zijn gaat die mesh zeker meetrillen (ik ga ervan uit dat het grote speakers zijn omdat je zelf '' flinke plaat" zegt).
Je kunt beter even bij een winkel voor zelfbouw speakers kijken en daar speakerdoek kopen.

• bart0l0meus
daar was ik ook al over aan het nadenken.
het zijn niet hele grote boksen;
Gereviseerde Bose 301 boxen.
Vast bekend tussen de audio fanaten op GoT.
Maar ik denk dat ik idd voor luidspreker doek ga, daar kan ik hier zo aankomen alleen vind ik het wat minder strak.

Verwijderd

bart0l0meus schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:57:

Is het ook niet bij bouwmarkten te koop, want voor die boxen heb ik 1M^3 nodig en met dat
Je hebt 1m3 nodig? Je zal met m2 bedoelen anders heb je het over inhoud.
Pagina: 1