Toon posts:

Waar kan ik statief schroeven van 1/4" kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan er een heel lang verhaal over houden, maar dat zal ik jullie besparen, want ik ben gewoon opzoek naar 1/4" schroeven, zoals je die ook op de meeste statiefkoppen tegenkomt. In mijn geval zijn ze voor het vastzetten van de flitsers van m'n ring-flitser, op een wand.

Google leverde vrij weinig op en ik vroeg me af of er hier mensen zijn die ook al eens daarnaar opzoek zijn gegaan en toevallig weten of ze bij de gemiddelde bouwmarkt te krijgen zijn. Vertellen dat ik daar moet gaan kijken is overbodig, want dat was ik sowieso al van plan, maar kan 'pas' zaterdag. Goedkope tafelstatieven kopen en de schroeven daaruit slopen had ik ook al overwogen, maar dat wordt toch onnodig prijzig. :P

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:04
De betere ijzerhandel.

Zo'n winkel met 200 bakken met 3000 verschillende schroefjes, moertjes e.d :+

Verwijderd

Bel eens met de frima Provak. Dit is een van de importeurs van Manfrotto (een van de betere statieffabrikanten). Wellicht hebben zij een standaard oplossing?

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:03

Zoefff

❤ 

Je zal waarschijnlijk het beste resultaat hebben bij een betere ijzerhandel. Dus niet een grote bouwmarkt als Gamma of Praxis, maar je lokale 'ijzerboer' :P

Hier in Haarlem hebben we voor dit soort zaken Schous, die heeft vrijwel alles op dit gebied. Dus ook statiefschroeven met engels schroefdraad :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:54

YellowCube

Wait...what?

loop zaterdag dan gewoon even met je flitser een bouwmarkt in en probeer een paar schroeven.
Daar zit allicht iets tussen wat past, want superexotisch is die maat nu ook weer niet.
Om er een heel topic voor te openen vind ik enigzins overdreven..

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Dit topic is gesloten.