S-Video Probleem

Pagina: 1
Acties:

• Mitch1987w
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-01 17:48
Geachte Lezer,

Bedankt voor het nemen van de tijd om dit te lezen!

Ik zit namelijk met een probleem;

Ik wil het beeld van mijn computer op mijn tv clonen, omdat ik verschillende TV series wil kijken die op mijn HD staan.
Als ik mijn computer overneem op mijn televisie doormiddel van een S-Video aansluiting, is het beeld wazig.

Ik heb een Geforce 6800 GT videokaart & een Sony Trinitron 87cm Breedbeeld.

De resolutie van de tv staat op 768x576. Ook heb ik enige aanpassingen proberen te veranderen met verzadiging, kleur en dergelijke. Dit wilde niet helpen.

Ik hoop dat U mij kunt helpen :)

Bij voorbaat bedankt!

Mitch.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 16:15
Wat bedoel je precies met wazig? Als ik mijn laptop op de tv aansluit kan ik ook de letters op de desktop niet meer makkelijk lezen, maar ik kan wel gewoon een tv serie bekijken. Dus als het dat is denk ik dat je er niks aan kan doen. Ligt aan de resolutie van de tv.

Hail to the king baby!

• Mitch1987w
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-01 17:48
Ja dit kan kloppen, ik heb reeds een andere site bekeken. En ik zie dat het verschillende dingen kunnen zijn, ook zijn er verschillende NVIDIA TOOLS om je TV perfect in te stellen. Deze heb ik gedownload en ga eens even proberen.

Bedankt!!! en mijn excuses!

Mitch

• ljd
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11-2025

ljd

Meestal is het wazig, maar als je gewoon een media player opent, dan is het beeld wel goed.
De juiste resolutie instellen kan ook al veel helpen

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
tv-out is gewoon heel erg onscherp. Verwacht niet dat je er prettig tekst op kunt lezen zoals op een monitor. Ook niet als je 'NVIDIA TOOLS' gebruikt om je TV 'perfect in te stellen'. Als je dat wel wil dan moet je een HD TV kopen die je via vga of dvi aansluit op de pc.