Toon posts:

Vista installatieproblemen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een acer asire 5613, maar deze geeft enkele problemen tijdens de installatie. Alles is perfect verlopen, maar op het einde van de installatie bleef hij hangen en moest ik hem booten. Het is volgens mij de acer launch tool die niet goed functioneert, en dus blijft hij bij process 5/8 "hangen". Het rare is dat dit programmaatje niet crashed maar gewoon blijft draaien, alleen zonder enige vooruitgang.

Ik heb dit probleem nog nergens kunnen vinden en weet niet precies hoe ik dit moet oplossen. Elke keer als ik me laptop nu opstart, start dus ook dit programaatje die ik dan weer met de hand moet beëindigen.

Scrshot: Afbeeldingslocatie: http://img466.imageshack.us/img466/7554/acerinstallarcadeey1.th.jpg

Verwijderd

Heb je al in msconfig gekeken of je het daar uit kunt zetten?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Als het goed is kan je via Control Panel > Add/Remove Programs de meeste van die programmaatjes deinstalleren. Ik vermoed dat het hier om de netwerkassistent gaat, welke niet essentieel is voor het functioneren van je pc.
Misschien is er een update voor de software op de Acer site?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:08:
Heb je al in msconfig gekeken of je het daar uit kunt zetten?
Ja heb ik ondertussen gedaan, nu weet ik alleen niet of ik belangrijke installaties mis? Voor zover ik weet niet, nja het is even afwachten! Bedankt voor jullie reacties.

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:44
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 11:29:
[...]

Ja heb ik ondertussen gedaan, nu weet ik alleen niet of ik belangrijke installaties mis? Voor zover ik weet niet, nja het is even afwachten! Bedankt voor jullie reacties.
nee hoor, al die acer troep is niet noodzakelijk en maakt naar mijn idee je PC alleen maar traag.
Ik gebruik alleen de Power tool om m'n processor onder te klokken. (precies dezelfde laptop als jou)